| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
RicoSB Sympatyk FEFK
Escort MK VII /Sedan Gliwice | 2011-06-08 15:42:56 jak to przekładnia TRW to da się bez problemu kupić zestaw naprawczy ze wszystkimi uszczelnieniami . Można wyjąć to co jest i na wymiar dobrać ... jak to ta przekładnia Wulfrath to uszczelnienie to jakieś coś dziwnego czego się w sklepie kupić nie da i podobno tylko regeneracja ... - mi mojej starej przekładni (Wulfrath) nie chce się rozbierać to nie wiem jak to dokładnie wygląda ale leciał dokładnie w tym samym miejscu i wymieniłem na TRW bo akurat była |
2015-10-09 10:51 | |
-Rocky- Sympatyk FEFK
Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2011-06-08 14:15:34 Aktualizacja tematu.
Panowie, wyciek z magla, z rozerwanej na długości 2cm osłony drążka kierowniczego (strona pasażera). Pod osłoną nie powinien znajdować się płyn a właśnie tam się znajduje, cała osłona, wahacz, nadkole w płynie. Czy są jakieś metody doszczelnienia magla po wykręceniu drążka kierowniczego, bo tylko nowa osłona nie załatwi tutaj sprawy.
Foto poglądowe:
----------------- ...::: Essi to jest to! :::...
Ghia 3D, #817 |
2022-07-26 21:54 | |
oskar79 Sympatyk FEFK
astra Łódz | 2011-05-22 13:36:33 za regeneracje maglownicy zaplacilem ok 700 w Łodzi na Łubinowej 4 lata temu ale do dzis mam spokój |
2014-06-15 22:56 | |
Kamilgostyn
Ford Escort mkVI Gostyń | 2011-05-22 13:17:13 Dołączam się do tematu ponieważ nie chce zaśmiecać forum kolejnym wątkiem o maglownicy.
A więc tak od dłuższego czasu zauważyłem że ubywa mi olej od wspomagania z początku dolewałem raz na 1,5-2 miesiąca.... Teraz olej ucieka prawie jak woda. Znalazłem w necie fotorelację jak wymienić uszczelniacz przy kolumnie kierownicy, bo właśnie tam cieknie.. Rozłączając kierownicę zauważyłem ślady czyjejś nie udolnej pracy, wgniecenia pod gumową osłoną za pedałem gazu. Lecz przy odkręcaniu śruby od tego gumowo-metalowego przegubu śrubą się ukręciła (przed odkręcaniem całość popryskałem WD) no i została w środku otworów a przegub ruszy się może 1-1,5cm w górę i nie idzie go wyciągnąć . Co radzicie mi w tym momencie zrobić ? Wyciągnąć maglownicę przy demontażu sanek? Czy może przegub ogólnie ciężko schodzi? Z góry dzięki za pomoc. |
2012-01-23 08:16 | |
Noorbi
Ford Escort MkVI Lublin | 2011-05-21 10:46:28 Dzieki. Wcześniej nie mogłem tego znaleźć, teraz już mam. Może będzie dobrze. Pozdrawiam
|
2011-07-05 14:45 | |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK
escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-05-20 21:38:01 Cytat:
| 2011-05-20 08:50:09, Noorbi pisze:
Czyli mam rozumieć, że nie ma nikogo kto może pomóc, podpowiedzieć, dać dobrą radę?
|
|
już ci odpowiadam, w poradach masz podane, trzeba dobrać się do maglownicy od kolumny kierowniczej. Czyli trochę gimnastyki. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
2024-11-05 13:05 | |
evol_umf Sympatyk FEFK
opel ascona Szczytno | 2011-05-20 19:50:29 Cytat:
| 2011-05-20 18:11:24, Marcino23 pisze:
bez wspomagania? po co się męczyć? nie lepiej kupić używana maglownice w dobrym stanie? napisz do kolegi "zsmarti" ma dobre i niedrogie części. Pozdro.
|
|
Nie zrozumiałeś o co mi chodzi - ja mam w 100% sprawny układ kierowniczy, ale lepiej mi się jeździ w trasie bez wspomagania. Ale to akurat kaprys a nie kryterium wyboru auta, za jakiś czas na spokojnie się za to wezmę albo i nie
W każdym razie dzięki za odpowiedzi i gdyby ktoś wiedział jak się zająć wyłączeniem roli silnika z układu kierowniczego to byłbym happy. |
2015-01-03 00:36 | |
Marcino23 Sympatyk FEFK
Ford Mondeo Włocławek | 2011-05-20 18:11:24 Cytat:
| 2011-05-20 15:11:51, evol_umf pisze:
Więc musiałbym wymienić wszystkie części układu kierowniczego na te bez wspomagania, poza pasującymi do obu wersji. Ale pozostaje pytanie - jak z silnikiem? Jest pompa, jest płyn... Pompa chyba ma smarowanie płynem wspomagania, więc nie mogę wydłubać wszystkiego a pompy zostawić samej sobie aby tylko napinała pasek. Poczekam aż odbiorę auto po zrobieniu blacharki i zajmę się tym na spokojnie.
|
|
bez wspomagania? po co się męczyć? nie lepiej kupić używana maglownice w dobrym stanie? napisz do kolegi "zsmarti" ma dobre i niedrogie części. Pozdro. |
2019-12-24 12:33 | |
warzywisko Sympatyk FEFK
Escort MK VII Międzyrzec Podlaski | 2011-05-20 17:44:17 Cytat:
| 2011-05-20 09:34:07, srvrserver pisze:
bylo juz o tym na forum, poszukaj w wyszukiwarce. Z tego co pamietam da sie wymienic ten uszczelniacz...
|
|
Jest w poradach na przykładzie MKVII ----------------- Hominis est errare, insipientis in errore perseverare |
2014-10-01 06:17 | |
evol_umf Sympatyk FEFK
opel ascona Szczytno | 2011-05-20 15:11:51 Więc musiałbym wymienić wszystkie części układu kierowniczego na te bez wspomagania, poza pasującymi do obu wersji. Ale pozostaje pytanie - jak z silnikiem? Jest pompa, jest płyn... Pompa chyba ma smarowanie płynem wspomagania, więc nie mogę wydłubać wszystkiego a pompy zostawić samej sobie aby tylko napinała pasek.
Poczekam aż odbiorę auto po zrobieniu blacharki i zajmę się tym na spokojnie. |
2015-01-03 00:36 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|