2010-03-30 20:54:27
Cytat:
|
2010-03-30 08:34:44, kcprski pisze:
No to OLEJ na razie ten filtr i zajmij się dolotem. Zdejmij przepływkę i sprawdź tę gumową rurę. Zdejmij plastik idący nad silnikiem. Najszybciej rozszczelni Ci się na łączeniu tej plastikowego kanału z gumową rurą. Tam powinien być w środku taki blaszany pierścień, jeśli ktoś go nie włożył, albo włożył krzywo, plastik się odkształci i od spodu będzie walić lewe powietrze. Powtarzam: staraj się tak nie jeździć, bo powypalasz sobie zawory / gniazda.
|
|
Wiec tak, auto sam skladalem, wydaje mi sie ze na rurze dolotowej nie przepuszcza, swiszczy troche i boje sie ze na kolektorze dolotowym, a skladalem na nowej uszczelce pod kolektor i na silikon przy glowicy...
Dowiedzialem sie dzis na przegladzie ze mam nie podlaczone odpowietrzenie albo powrot(nie pamietam) do baku.
Ale to chyba nie ma zwiazku z tym
Jeszcze dodam przed malym remontem( puscila uszczelka pod glowica na 1 garze) tez mial mula wlasnie przy tych obrotach i nie bardzo chcial sie wkrecac dalej
-----------------
Najważniejsza w życiu jest przygoda!
Granatowy Escort MKVI 1.6 16V i Yamaha YZ450F Niebieska Strzała!