2010-05-18 16:20:17
przeczytaj oba swoje posty ze zrozumieniem a znajdziesz przyczynę:
post 1:
Cytat:
|
Zbieżność robiłem z miesiąc temu bo auto mi ściągało w lewo. Fachowiec powiedział, że zbierzność nie wyeliminuje ściągania (ta po sprawdzeniu była dobra). |
|
czyli stwierdził że zbieżność jest OK
post2:
Cytat:
|
Pojechałem na zbieżność. Różnica wyniosła 8mm. |
|
czyli po 2 dniach już jest 8mm!
wniosek 1:
fachowców masz do dupy, albo chcą Cię naciągnąć na $$
wniosek 2:
masz tak zdezelowaną zawiechę że koło lata jak żyd po pustym sklepie i przy pierwszym badaniu koło ustawiło się prosto i dlatego wynik ok a za drugim nie, tylko wtedy jak ten mechanik stwierdził że zawieszenie jest OK? suma sumarum mechaników masz do dupy
ścinanie opony było skutkiem uszkodzenia zawieszenia, a ścięte opony zamienione miejscami potęgowały problem ściągania,
sorry ale jeśli tuleje i swożnie są ok, to masz klasycznie pogięty wachacz lub amorek, no chyba że bude przekosiłeś
no jeszcze jest możliwość uszkodzenia magla lub drążków ale gdyby efekt był tak wielki przy tym uszkodzeniu to machał byś kierownicą jak na filmach z lat 50'tych
a to byś raczej zauważył
-----------------
moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6
jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl