| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-04-28 12:20:51 Witam jestem tu nowy i mam pytanko: wiecie może ile będzie kosztować wymiana półośki ??? |
2011-06-10 19:20 | |
SpeedR
Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-04-28 13:56:20 Jako element z przegubami wewnętrznym i zewnętrznym to koszt ok. 300 - 350 zł. niezłej jakości.
Z kolei robota przy wymianie półosi jest żadna, pod warunkiem, że uszkodzone nie jest gniazdo dyferencjału, ewentualnie inne elementy mocujące.
Pozdrawiam - SpeedR ----------------- Pozdrawiam - Łukasz /SpeedR/ Bielakowski |
2011-12-30 03:11 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-04-29 13:11:17 wczoraj pogrzebałem co nieco i okazało się że półoś jest cała tylko wypada ze skrzyni biegów wie ktoś może na czym się to ma tam trzymać jest tam jakaś zawleczka czy coś podobnego?? |
2011-06-10 19:20 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-04-30 18:37:38 zna ktoś odpowiedz na moje pytanie??? |
2011-06-10 19:20 | |
SpeedR
Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-04-30 20:41:40 Przegub wewnętrzny mocowany jest w gnieździe dyferencjału (przynajmniej w moim przypadku) przy pomocy charakterystycznej zapinki, którą na upartego można odblokować przy użyciu śrubokręta i młotka , jednak polecam specjalny klucz.
Z tego co pamiętam, spotkałem się jeszcze ze sposobem montażu wykorzystującym sprężynujący pierścień seggera.
Pozdrawiam - SpeedR ----------------- Pozdrawiam - Łukasz /SpeedR/ Bielakowski |
2011-12-30 03:11 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-05-16 23:36:10 niestety coś się tam jednak urwało.Wie ktoś może gdzie dostać w woj. opolskim półosie??? Jeśli nie to w niedziele pruje do Gliwic .
Pozdrawiam!
|
2011-06-10 19:20 | |
SpeedR
Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-05-17 15:10:17 Cytat:
| 2007-05-16 23:36:10, Pietjas pisze:
niestety coś się tam jednak urwało.Wie ktoś może gdzie dostać w woj. opolskim półosie??? Jeśli nie to w niedziele pruje do Gliwic . Pozdrawiam!
|
|
Z półosiami nie ma problemu jeśli chodzi o dostępność.
Ewentualnie przeszperaj ofertę sklepów wysyłkowych.
Potrzebujesz samą półoś, czy też komplet z oboma przegubami?
Pozdrawiam - SpeedR ----------------- Pozdrawiam - Łukasz /SpeedR/ Bielakowski |
2011-12-30 03:11 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-05-17 15:17:14 komplet ale nie chcę nowej bo musiałbym wymieniać obie a cena jest odstarszająca 610zł!! za komplet |
2011-06-10 19:20 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | |
2011-06-10 19:20 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-05-18 18:05:45 i drugie moje pytanie czy z espero 1.8 pasują półosie do 1.5
Znalazłem takie coś Klik |
2011-06-10 19:20 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-05-24 12:31:39 Naprawione koszt ogólny 540zł.
Dziękuje pomoc.
Pozdrawiam!
|
2011-06-10 19:20 | |
Pietjas
Espero 1.5 DOHC/Mazd ... Pludry | 2007-07-01 08:51:40 Witam ponownie!
Mam pytanie czy zawleczka która trzyma półoś wygląda tak
czy może inaczej dziękuje jeśli ktoś odpisze
Pozdrawiam |
2011-06-10 19:20 | |
Adamo8 Klubowy Weteran
Citroen C4 Picasso Zielona Góra | 2007-07-01 09:27:58 Tak wygląda jeśli jest w samym przegubie i zatrzaskuje się na półosi. Jest jeszcze inny sposób mocowania, ale wtedy na końcu samej półosi jest stalowy pierścień i zatrzaskuje się w przegubie. Trzeba zawsze dokładnie sprawdzić jakie jest zabezpieczenie, bo w przypadku pierścienia trzeba użyć montówki i siły a w przypadku pierwszym szczypiec do pierścieni. Użycie siły w przypadku pierścienia sigera (jak to się pisze ?) co prawda pozwoli nam półoś wyjąć, ale i przy okazji zniszczy przegub bo wyłamiemy osadzenie pierścienia w przegubie. |
2025-01-02 10:03 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
Toyota Corolla WF | 2007-07-01 21:50:17 Cytat:
| 2007-07-01 09:27:58, Adamo8 pisze:
Jest jeszcze inny sposób mocowania, ale wtedy na końcu samej półosi jest stalowy pierścień i zatrzaskuje się w przegubie.
|
|
Stalowy pierścień pasuje od Malucha.Jest to zabezpieczenie flanszy na półosi ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
2019-07-12 15:27 | |
Marvelius_Ambero
Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2012-02-07 14:31:33 Odświeżę temat, bo mam do wymiany uszczelniacz wału od strony skrzyni, leje się z niego jak z prosiaka pociętego;/
Nie chciałbym stanąć z robotą jak już zacznę, więc czy ktoś może mi opisać jak wyjąć półoś z obudowy dyferencjału? Nie chciałbym narobić szkód, a z tego co widzę to są dwa rodzaje montażu.
Jeżeli występuje zabezpieczenie jak na zdjęciu kolegi Pietjasa to by się do niego dostać muszę spuścić olej ze skrzynki i dostać się do niego od wewnątrz obudowy?
A jeżeli pierścień sprężysty to po prostu wyhaczyć go na siłę podważając przegub wew. łyżką czy czymś takim? Jak potem będę go montował to po prostu wbić półoś z nim założonym?
Z góry dzięki za informację. ----------------- Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę! |
2018-11-10 22:49 | |
certiif Klubowy Weteran
Daewoo Espero 2.0 CD ... Kraków | 2012-02-07 19:04:59 W Espero 1.8 i 2.0 przegub wewnętrzny jest tzw. trójpalczasty. Do wymontowania ze skrzyni biegów stosujemy 2 monterki + uderzenie. Zabezpieczenie na końcu półosi jest rozprężne i nie wymaga żadnego demontażu. |
2017-06-07 06:08 | |
Marvelius_Ambero
Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2012-02-08 12:38:55 Mam jeszcze jedno pytanie, jak zblokować koło zamachowe przy odkręcaniu go?
[ wiadomość edytowana przez: Marvelius_Ambero dnia 2012-02-08 12:52:07 ] |
2018-11-10 22:49 | |
certiif Klubowy Weteran
Daewoo Espero 2.0 CD ... Kraków | 2012-02-08 15:21:34 Cytat:
| 2012-02-08 12:38:55, Marvelius_Ambero pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie, jak zblokować koło zamachowe przy odkręcaniu go? [ wiadomość edytowana przez: Marvelius_Ambero dnia 2012-02-08 12:52:07 ]
|
|
Nakrętkę koronkową przegubu zewnętrznego odkręcasz po zdemontowani zabezpieczenia w samochodzie stojącym na kołach. (włączony 1 bieg plus hamulec ręczny, wymagany solidny klucz + metrowa przedłużka). A jeśli chodzi o koła zamachowe silnika, nie blokujesz, tylko odkręcasz udarowo (solidny młotek plus klucz) [ wiadomość edytowana przez: certiif dnia 2012-02-08 15:24:44 ] |
2017-06-07 06:08 | |
Marvelius_Ambero
Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2012-02-08 15:23:11 Cytat:
| 2012-02-08 15:21:34, certiif pisze:
Nakrętkę koronkową przegubu zewnętrznego odkręcasz po zdemontowani zabezpieczenia w samochodzie stojącym na kołach. (włączony 1 bieg plus hamulec ręczny, wymagany solidny klucz + metrowa przedłużka)
|
|
Nie o to pytałem. Moje pytanie dotyczyło odkręcenia śrub, którymi przykręcone jest koło zamachowe do wału korbowego. ----------------- Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę! |
2018-11-10 22:49 | |
Marvelius_Ambero
Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2012-02-09 07:35:35 A jak nie mam pneumatyka?
Zresztą nawet jakbym miał to jak dokręcić je potem pneumatykiem na 30Nm+30stopni czy jakoś tak? Nie da rady.
----------------- Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę! [ wiadomość edytowana przez: Marvelius_Ambero dnia 2012-02-09 07:36:30 ] |
2018-11-10 22:49 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|