2010-06-25 21:41:15
co do wykazania ktore to lozysko to lepiej posluchac tego przy duzych predkosciach i najlepiej z pomoca osoby towarzyszacej, napewno uda sie wskazac z ktorej strony daje duzo halasu przod czy tył....a jesli prawa czy lewa...to radze podniesc lewarek,,,pokrecic kolem i sluchac na pewno wyda sie z ktorej strony jest glosniej, a najlepiej przylozyc reke do kolumny mcpfersona i wyczuc silne drgania,,,tam gdzie sa najwieksze tam jest wada
, co do typow lozysk,,,to powiem ze przod rozni sie od tylnych tak mialem w 1.6 16V zetec 95 mk7..... z przodu byly kolowate,,,,z tylu stozkowe. a ile mozna przejechac,,,,jesli cie nieee drazni ten halas to jedz az sie rozsypie,,,,no ale bez zartow...lepiej wymieniac niz wydac potem na gruntowny remont zawiechy itp. nieee jest drogo bo ja w sumie z lozyskiem i montazem ok. 130 zl dalem (50 zl robocizna). Nie polecam OPTIMAL'a gdyz po krotkim czasie znow poszlo ,,, zastosowalem SKF i do dzis (autem jezdzi moj brat) nieee ma problemow. POZDRAWIAM
-----------------
COYOTE-25 na PolskaJazda.PL
------------------
www.pajacyk.pl