Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

(mkV) wartosc sygnalu tps zetec 1,8 rda

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-07-28 20:52:07

i to jest cala tajenica ? wystarczy zeby byla calkowicie zamknieta i nie opierala sie o sciane korpusu a o ta srubke zdezakowa? myslalem ze jakas wieksza filozofie stosuja przy ustawianiu tej sruby w fabryce

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2010-07-28 20:40:53

Cytat:
2010-07-28 19:19:13, dulin7 pisze:
u mnie ktos pokrecil ta sruba i teraz szukam jakeigokolwiek sposobu aby powrocic do ustawienia fabrycznego, moze masie jakies pomysly ?, jak sa fabrycznie te przepustnice regulowane ? na jaki parametr? stopien otwarcia czy moze na podcisnieniem?


Poprostu ma być zamknięta na wolnych obrotach i już....ot co cała filozofia

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
 2010-07-28 19:19:13

u mnie ktos pokrecil ta sruba i teraz szukam jakeigokolwiek sposobu aby powrocic do ustawienia fabrycznego, moze masie jakies pomysly ?, jak sa fabrycznie te przepustnice regulowane ? na jaki parametr? stopien otwarcia czy moze na podcisnieniem?

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2010-07-25 14:23:08

TPS ma możliwość regulacji, ale minimalną i na pewno nie wpływa ona na wolne obroty. A kręcenie śrubą regulacji w przepustnicy nie ma ma wg mnie nic wspólnego z TPS...
2024-07-06 23:09
  
 
 2010-07-25 12:41:22

dzieki bardzo

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2010-07-24 09:30:03

Są 3 piny

masa
+ po zapłonie 5V
Sygnał zmieniający się liniowo tzw 0-5V
Na wolnych obrotach jest to ok 0,6- 0,8 V
to zależy jak jest tps ustawiony bo ma małą regulacje na śrubkach..

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
 2010-07-24 08:40:46

nie pomoge, nie mam przepustnicy ani rda.
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-07-23 22:27:03

to znajdzie ktos chwilke i zmierzy jakie to napiecie jest na jalowych obrotach ?

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2010-07-23 22:06:34

napiecie bedzie sie zmieniac w zaleznosci od nacisku buta - na srodkowym pinie wzgledem masy.
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-07-23 13:53:21

Ten czujnik nie daje raczej napięcia tylko zmienia rezystancje w zależności od położenia. Powinien mieć od 0,3 do 1,5kOhm.
2015-09-23 16:56
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM