Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK VII] Różnica prześwitu na obu osiach.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2011-04-19 02:56:22

To super, na pewno kiedyś założę utwardzone amortyzatory, ale póki co właśnie pójdę w same sprężyny. Dzięki za informacje i rady .

Ps. Jakby ktoś czytał ten post i miał do sprzedania sprężyny -30 lub -40 (ale nie więcej), lub wiedział kto chce się takich pozbyć, to pisać śmiało .

Pozdrawiam.


-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ

[ wiadomość edytowana przez: PlesniaK dnia 2011-04-19 02:57:02 ]
2020-08-04 01:01
  
 
 2011-04-18 22:28:18

Tyl ma byc wyzej.
Co do amorow to do -30 mozesz zalozyc na seryjne. Mozesz kiedys przod sobie do kupic sportowy jak bys chcial,ale tyl to spokojnie na zwyklym amorze da rade.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2011-04-18 16:34:09

a u mnie w cabrio mk6 jest na odwrót... przód mam wyżej
2013-12-22 10:14
  
 
 2011-04-18 12:51:32

odpowiem na pierwsze-u mnie tył też stoi trochę wyżej i z tego co widziałem jest to normalne, po załadowaniu kilkunastu kg narzędzi i paru litrów różnych płynów do bagażnika już przysiada i jest równo
2011-09-18 14:35
  
 
 2011-04-18 00:44:14

Witam. Ostatnio zmieniłem felgi z 15 calowych na 16 Cossilooki. ALe mimo to apetyt rośnie w miarę jedzenia więc dalej nadkole wydaje mi się niewystarczająco wypełnione, mimo że całe koło urosło o 4cm na średnicy. Postanowiłem więc obniżyć troszkę Essiego. I mam dwa pytania.

1: Tylna oś stoi wyżej niż przednia. Mierząc prześwit od ziemi do progu, zaraz przy nadkolu, z przodu jest o ok 1-1,5cm mniejszy niż z tyłu, tez przy nadkolu. Nie wiem czy tak ma być. Pomyślałem że to oryginalny zamysł i ze wynika to z różnicy obciążenia, z przodu jest silnik, a jak z tyłu usiądą 3 osoby to żeby wtedy było równo. Ale to tylko mój pomysł. Czy u was w Escortach prześwit z tyłu też jest większy niż z przodu? Czy to wada mojego Forda. Dodam że mam Cabrio.

2: Jakim sposobem "tanio" obniżyć zawieszenie? Kuzyn polecił mi gwintowane zawieszenie, ale to dużo kosztuje. Powiedział też że na krótką metę wystarczą same sprężyny, ale że na dłuższą metę i tak pasuje mi kupić specjalne amortyzatory. Nie chcę iść w tandetę, ale chodzi o to że rok temu wymieniłem wszystkie amortyzatory na nowe Monroey i szkoda mi je teraz wyrzucać czy odsprzedawać, bo amorki prawie nowe i dobrej firmy. Czy kupno sprężyn wystarczy? Myślę o 30-30 na obie osie, chyba to dobry pomysł. No chyba że moja wada z 1 pytania okaże się nietypowa, wtedy tył obniżę o 1cm więcej.

Pozdrawiam!

-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ
2020-08-04 01:01
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM