2010-10-15 14:49:02
Poniewaz poprzedni watek dot. tego problemu byl niezgodny z regulaminem i zostal zablokowany to powastal nowy :p
Przytocze tu wiec poprzednie rozmowy i prosze o kolejne podpowiedzi.
Mam taki problem, gdy autko jest zimne to ciężko idzie mu odpalenie na benzynie, gdy ciepły to odpala od razu ale jak chce jechać na benzynie, zimny czy cieply to się dławi strasznie, szarpie i potrafi zgasnąć. Na gazie nie mam żadnego problemu z jazda ale w zimę przyda się pb. Znajomy podejrzewa że wtrysk mam zapchany. Czy można to jakoś sprawdzić i ewentualnie naprawić? I jeszcze jak się do niego dostać? Czy cały gaznik rozkręcic muszę?
Cytat:
|
Snejku
Sympatyk FEFK
MKVI
Gdańsk
Wysłany: 2010-10-11 18:02:55 Powiadom o tym poście ^
@groobyg2
A może pompa paliwa już niedomaga ?
Może być i zatkany wtrysk.
Często jeździsz na PB ? Jak jeździsz wiecznie na rezerwie to zalej bak do połowy ~20l na zimę bo pompę ubijesz na 100%.
Zanim zaczniesz grzebać, a masz instalacje gazu I Gen to zrób reset kompa, adaptacje, pojeździj chwile i zobacz wtedy jak się zachowuje.
Może jeszcze być że "gaziarz" coś zwalił, szczególnie w I Gen, potrafią rozwiercaj "krokówki', gwoździe i inne bajery typu podpieranie przepustnicy...
A jak wierzysz w cuda to kup sobie STP do wtrysków i zalej do baku z benzine. Drogi interes, butelka 25zł, ale musisz zalać PB ;/ |
|
nie wiem ile mam w baku jeszcze bo tylko odpalam w cieplych porach ale jeszcze sporo powinno byc. reset robilem ostatnio ale nie sprawdzalem bledow. po adaptacji tez sie dusil (podczas tez troche) chociaz po ponownym wlaczeniu silnika bylo prawie dobrze nawet zamielil na pb zrobilem kilka km i znowu to samo. nie znam sie na generacjach lpg ale po przegazowaniu przelacza na gaz. nie wierze w te cudowne srodki wiec wolalbym samemu to jakos przeczyscic jak sie da tylko nie wiem jak wyjac ten wtryskiwacz i czy duzo rozbierania.
Cytat:
|
Snejku
Sympatyk FEFK
MKVI
Gdańsk
Wysłany: 2010-10-13 23:40:54 Powiadom o tym poście ^
Jedyny sensowny sposób na czyszczenie wtrysku o jakim słyszałem to płukanie w wanience ultra dźwiękowej. Można spróbować go moczyć w czymś, ale niewiem czy to coś da. Problemy z odpalaniem na rezerwie to standard, przynajmniej u mnie. Objawy to odpalenie, po przegazowaniu szarpanie silnika z tendencja do przygasania i ostatecznie zgaśnieche. A i pompę od ciągłego jeżdżenia na lpg z prawie pustym bakiem też już raz zajechałem. |
|
odpowiedz autora poprzedniego wątku:
Cytat:
|
nastar1988
Sympatyk FEFK
Łódź
Wysłany: 2010-10-14 18:25:27 Powiadom o tym poście ^
Kwestia poziomu paliwa w tym wypadku nie ma nic do rzeczy... dziś znów nie zapalił... dopiero z popychu zagadał... proszę o sugestie co to może być... |
|
-----------------
Był Maluszek, Escorcik, Punciaczek, a są Vectra b i Mondeo mk4 :) Powrót do Forda ucieszył :D