Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII]Padł rezystor czy dmuchawa?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-11-09 21:56:03

Wszystko zrobione, rezystor w porządku a winowajcą była karteczka z "burdelu" która wleciała do wentylatora i stawiam że go zablokowała bo była nadpalona:/ Wymiana silnika a co ciekawsze miałem skrzynkę do której wchodziła klima... 3 godziny u elektryka ... ale nauka na przyszłość: bezcenne.
2011-08-25 11:08
  
 
 2010-11-09 19:40:38

podalacz plus akumulatora do 3 nozek od rezystora oczywiscie podlaczonego i dotykaj osobno kazdej nozki jesli dmuchawa ruszy to wszystko jest z rezystorem ok byc moze jest to wina skrzynki bezpiecznikow tak bylo w moim przypadku
2013-03-09 16:04
  
 
 2010-11-09 19:25:48

Ja na początek proponowałbym sprawdzić masę od dmuchawy, bo to może być najprostsze rozwiązanie i najłatwiejsze do sprawdzenia. Miałem właśnie taki przypadek u siebie i powodem niedziałania dmuchawy była korozja na masie. Kabel masy masz na podszybiu z prawej strony (patrząc na przód auta) gdzieś w okolicy silniczka wycieraczek i co najciekawsze masa od wycieraczek jest spięta w tym samym miejscu. U mnie wycieraczki działały a dmuchawa nie

-----------------
chomikuj.pl/HenryFord
2012-05-31 09:11
  
 
 2010-11-09 18:25:21

Polecam zapoznanie sie z obsługa prostego multimera i pomiary.
Poza tematem będe musiał zapodac wiekszy monitor - ze zdjęciami to "ciut" przesadziłes

-----------------
2024-10-30 21:40
  
 
 2010-11-09 14:57:13

Cytat:
2010-11-09 13:50:22, Fari pisze:
Nie mam bladego pojęcia jak skręcić te kable... Jakaś pomoc albo instrukcja.


Metoda na spinacz biurowy

-----------------
Ford Build Tough
2012-02-26 15:51
  
 
 2010-11-09 13:50:22

Nie mam bladego pojęcia jak skręcić te kable... Jakaś pomoc albo instrukcja.
2011-08-25 11:08
  
 
 2010-11-09 11:42:25

Zacznij od zwarcia przewodów dochodzących do rezystora (na przekręconym kluczyku i włączonym przełączniku od nawiewu). Jeśli dmuchawa zacznie działać to walnięty jest rezystor. Jeśli nie zadziała, to musisz wyjąć dmuchawę i ja obejrzeć. Możliwe, że to tylko szczotki się wytarły i wystarczy je wymienić. Inna opcja to wytarta część o którą trą szczotki (ja tak miałem) wtedy pozostaje już tylko wymiana całej dmuchawy. W tym przypadku przy zakupie sprawdź szczotki i cała resztę, czy przypadkiem też nie są powycierane
2016-04-21 23:17
  
 
 2010-11-09 11:12:08

Witam,
wiem ze tamat był wałkowany kilkanascie razy ale nie znalazłem bezpośrednio dyskusji o moim problemie. Sprawa ąda następująco: pewnogo dnia nawiew przestał poprostu działać, żaden bieg nawet 3 tak jak się zdaża w większości sytyłacji. Co może być problemem? Dmuchawa, rezystor czy skrzynka? Rezystor udało mi się wyciągnąć i wygląda on tak:




Tak chyba nie powinień wyglądać. Jeszcze problem był wcześniej w zimę dmuchawa piszczała ale często przestawała. Na zimnym powietrzu czasem na ciepłym w lato wogóle. Potem padła. Mam akurat okazje kupić całą dmuchawe wraz z rezystorem. Potrzebuje szybkiej odpowiedzi gdyż dzisiaj chcę pojechać.
2011-08-25 11:08
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM