2011-01-13 20:48:50
Witam
Mam pare pytań odnośnie przekładki silnika;
Mam escorta mkV 92r 1.8D na gratach Bosch z padniętym sprzęgłem i alternatorem oraz mkVII 97r 1.8 TDi Endura de (lucas) z zatartym silnikiem i bez turbiny,IC oraz kolektora dolotowego,z prawie nowym sprzęgłem i sprawnym altkiem (przerobiny na wolnossaka)
Chce przełożyć sam silnik z mkV 1.8D do budy mkVII i na jego skrzynie biegów,wiem że musze przełozyć zamach,sprzęgło i docisk z 1.8TDi do silnika 1.8D ponieważ zostawiam skrzynie mtx...
MkVII ma immo,wspomaganie,mkV to golas,co muszę przełożyc z endury do D żeby odpalić stary silnik w nowszej budzie?
1. co z altkiem,nie będzie problemów?
2. na jednym wtrysku jest jakiś kabelek,musze wtryski przełożyć?
3. co zrobić z pompą wspomagania skoro miski olejowe są różne?
Chce to wsadzić bez rozkładania 1.8D na części,wsadzić i odpalić jako zwykłe 1.8 D,pózniej bede się bawić w turbo,jak tylko przyjdą kolektory i turbina z WG ale narazie potrzebuje sprawne,jezdzące auto.
Proszę was bardzo o pomoc bo sprzęgło w mkV juz naprawde nie daje rady a buda mkVII z wywalonym zawieszeniem i skrzynią czeka
Pozdrawiam jay
-----------------
nadszedl czas na zmiany --> serce z mkVI xr3i,zmodzone 1.6 16v :D