2011-04-28 18:08:18
Cytat:
|
2011-04-28 16:50:13, trifoglio pisze:
dzięki przemo2 a może ktoś odpowie na pytania jak się ma przegub wewnętrzny do zewnetrznego? oraz jak to wygląda od strony mechanicznej dzięki
|
|
Krzyżak od wewnętrznego tak wygląda.
Jest w obudowie ( to ten element,który wchodzi do skrzyni) i wiadomo ... osłona gumowa to osłania od czynników zewnętrznych.Do środka wchodzi półoś (widać frezy na foto) i dajemy zawleczkę w postaci zegera zewnętrznego,aby sie nie wysuwała.A te trzy knypki to nic innego jak łożyska igiełkowe.Przy demontażu trza ostrożnie to robić,bo lubią wypadać i przerąbane je potem poukładać.Sorki za jakość foto.Tylko takie na FEFK-u znalazłem.
Cytat:
|
jak się ma przegub wewnętrzny do zewnetrznego? |
|
Zewnętrzny,pracuje na wprost i na skręcie kół (jest ruchomy we wszystkich kierunkach przy zachowaniu pracy obrotowej non stop).Wewnętrzny pracuje w jednej linii z półosią z małymi uskokami...jak by to wytłumaczyć...wjedziesz w nierówności,np.na polną drogę i zawias Ci pracuje no nie ? Wahacze ... góra - dół...góra - dół no i półoś też tak ? Wewnętrzny (ten właśnie krzyżak) ma wtedy lekkie wahnięcia względem swojej obudowy i osi (gdyby był na sztywno to by sie urwało wszystko).Sorki za takie głupie tłumaczenie,ale nie potrafiłem inaczej.Jak coś to pytaj.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-04-28 18:23:11 ]