Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII]1.4 CVH EFI wczoraj nie palił dzisiaj pali ale gaśnie

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2011-10-07 09:55:16

Tez przerabiałem temat za małego prądu na pompce paliwa ( 3V) +12V dochodziło normalnie ale problem był z masą która w moim przypadku była przykręcona do progu przy fotelu kierowcy. Zdejmij plastik z progu i zobacz jak tam to wygląda. U mnie przerdzewiał kabel. Dobrze też będzie jak do pompki podepniesz osobny kabel masy i wtedy będziesz miał pewność czy to o to loto.
2016-03-18 18:34
  
 
 2011-10-07 07:38:33

Niestety podłączenie pompy pod radio nie dało rezultatów (kolejny kaprys skrzynki ?), co prawda radio działa, ale pompa dalej ma za mało prądu W chwili obecnej wsadziłem drugi aku za fotelem kierowcy, podłączyłem pompę do niego i wstawiłem sobie guziczek

W niedzielę biorę miernik do łapy i lecę z koksem...może coś znajdę

-----------------
#2466
2014-01-31 19:37
  
 
 2011-10-06 08:04:03

Cytat:
2011-10-04 17:29:09, czyczu pisze:
Włącznik bezwładnościowy potrafi takie cuda ? Wydaje mi się że jak on wystrzeli to raz a dobrze, a nie że "leci w kulki" że raz łączy a raz nie....


Podałem po prostu elementy odpowiedzialne za pracę pompy.
Akurat wł.bezwł. jest banalny do sprawdzenia, dlatego warto go przynajmniej zmostkować.
2024-07-06 23:09
  
 
 2011-10-04 19:18:12

Ja bym obstawiał skrzynkę. U mnie było tak że pompka nie chodziła, a gdy podmieniłem przekaźnik to było ok przez jakiś czas, póki skrzynka się nie sypnęła.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-10-04 17:29:09

Cytat:
2011-10-04 15:47:34, surec pisze:
skrzynka, kable, włącznik bezwładnościowy, przekaźnik.



Włącznik bezwładnościowy potrafi takie cuda ? Wydaje mi się że jak on wystrzeli to raz a dobrze, a nie że "leci w kulki" że raz łączy a raz nie.

Wskaźnik zaczął normalnie pokazywać stan paliwa, tylko że po przekręceniu kluczyka, bo gdy zapalę już auto to spada grubo poniżej rezerwy - po tym wnioskuję że to skrzynka, ewentualnie wiązka co idzie do pompy.

Tak to jest jak poprzedni właściciel zostawi niespodzianki, naprawy druciarskie i wszystko zrobione na odp.....

-----------------
#2466
2014-01-31 19:37
  
 
 2011-10-04 15:47:34

skrzynka, kable, włącznik bezwładnościowy, przekaźnik.
2024-07-06 23:09
  
 
 2011-10-04 15:04:32

Problem rozwiązany, ale nie do końca :/

Problemem okazało się zbyt niskie napięcie na pompie, co skutkowało niskim ciśnieniem paliwa i gasnący silnik.

W chwili obecnej pompę podłączyłem na "krótko" do kabli zasilających radio (+12 po przekręceniu kluczyka).

Teraz pytanie gdzie przyczyna ?

Podmieniłem przekaźnik czerwony 4 pinowy na 5 pinowy z literką R, i nie wiadomo dlaczego pompa zaczęła normalnie pracować, niesety tylko przez chwilę :/

Ja obstawiam skrzynkę bezpieczników - a Wy ?

-----------------
#2466
2014-01-31 19:37
  
 
 2011-10-04 07:09:56

Cytat:
2011-10-03 18:33:49, czyczu pisze:
... Autko chodziło OK do dnia w którym grzebałem przy pompie paliwowej...


Naprawdę nie widzisz związku?
Cytat:
2011-10-03 18:33:49, czyczu pisze:
...Chciałbym zaznaczyć że pompę normalnie słychać, także pracuje....


Pompa pracuje, ok, ale jakie daje ciśnienie i czy pracuje tak samo cały czas (jak masz odpalony silnik, to przecież jej nie słyszysz)?

Przypomniał mi się kolega, który sprawdzał bezpieczniki w aucie. Jak wyciągnął któryś z rzędu i zgasły światłą, to sru bezpiecznik w krzaki...bo przecież zgasły światła, więc jest uszkodzony...
2024-07-06 23:09
  
 
 2011-10-03 19:06:27

Ja na twoim miejscu zaczął bym od odpięcia wężyka paliwa przy silniku i sprawdził jak paliwo sika po przekręceniu zapłonu.

-----------------
www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999671351.gif
2014-01-07 18:52
  
 
 2011-10-03 18:33:49

Jak w temacie. Autko chodziło OK do dnia w którym grzebałem przy pompie paliwowej (chciałem zreanimować wskaźnik paliwa - bez rezultatu). Wsadziłem pompę do zbiornika, poskładałem wszystko do kupy i odpaliłem, autko normalnie chodziło, zrobiłem jakieś 7km po czym go zgasiłem. Po 15 min. chciałem odpalić i odjechać - niestety już nie zapalił, pomimo tego że rozrusznik kręcił. To wszystko działo się w sobotę.

Wczoraj tj. w niedzielę odpalałem go na kable... silnik wcale nie gadał :/

Dzisiaj podmieniłem aku (bo tamten już padł), silnik gada, ale gaśnie :/

Chciałbym zaznaczyć że pompę normalnie słychać, także pracuje.

Nie wiem kompletnie za co się zabrać i gdzie szukać przyczyny.

Świece sprawdziłem, iskra jest. Jak go odpalę i dodam gazu to od razu gaśnie (na filmiku drugie podejście).

Tutaj filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=H0cooAspcZ8

[ wiadomość edytowana przez: czyczu dnia 2011-10-03 18:40:02 ]
2014-01-31 19:37
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM