| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2011-12-30 20:20:37 Śruby są zabezpieczone przed odkręcaniem klejem, więc dobry klucz, jak pisze Kleszczu, porządne ramię i po herbacie. Ja jakiś miesiąc emu wyczesałem Torxy Gedore za 22pln z przedłużką, przejściem na 3/8... |
2024-07-06 23:09 | |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK
escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-12-30 17:25:03 kręćsmiało, mocne klucze i dobre ramię, śruby zrobione z mocnej stali tak więc nie ukręcisz. Pamiętaj żebyś miał nasadke 6 kątną a nie 12 kątną. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
2024-11-05 13:05 | |
slawcek Sympatyk FEFK
Cabz WRoCław | 2011-12-30 15:56:19 Najlepszym sposobem jak już ktoś wspomniał będzie długie ramię(dźwignia) do klucza. W swoim kombi też miałem problem ale w końcu poszło. ----------------- #2451
'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie' |
2024-12-27 12:14 | |
Maylo Sympatyk FEFK
2speed.pl Gołdap | 2011-12-30 15:53:32 Cytat:
| 2011-12-30 15:49:52, czapa_74 pisze:
Wszystkie w tę samą stronę się odkręcają, przerabiałem temat ostatnio. Zapewne rdza Ci trzyma od spodu...... dobry torx, dobre ramię do pociągnięcia i albo wyjdzie albo pójdzie.
|
|
Ze rdzą nie będzie problemu bo odkręcam tą górną śrubę która trzyma ten "wieszak" pasa, i przez niego nie mogę zdjąć tylnego trójkąta na głośnik. ----------------- FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska |
2020-04-05 12:24 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2011-12-30 15:51:59 a.. zapomniałbym. są klejone
sąi nasadki torx na klucz kwadrat
i raczej jej nie ukręcisz. klucze z marketa za 20 złoteych wywal do śmieci,
mało nie podciąłem sobie żył jak mi w łapach strzelił na 3 części!!
----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2011-12-30 15:53:26 ] |
2024-11-22 22:11 | |
Maylo Sympatyk FEFK
2speed.pl Gołdap | 2011-12-30 15:51:35 Cytat:
| 2011-12-30 15:48:44, Venom_4x4 pisze:
Z tego co pamiętam to chyba normalna jest. dobra nasadka, klucz i jedziesz. "siłom i godnościom osobistom"
|
|
nasadka raczej nie, bo są tam torxy tj. gwiazki, do tego śruby mają gwint bardzo gęsty i jeszcze ten niebieski klej na gwincie...
Jutro będę walczył z tym. Kluczem hydraulicznym też próbowałem ale śruba ma lekko stożkowy kształt i nie da się. ----------------- FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska |
2020-04-05 12:24 | |
czapa_74
Białystok | 2011-12-30 15:49:52 Wszystkie w tę samą stronę się odkręcają, przerabiałem temat ostatnio. Zapewne rdza Ci trzyma od spodu...... dobry torx, dobre ramię do pociągnięcia i albo wyjdzie albo pójdzie. ----------------- |
2019-08-25 14:17 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2011-12-30 15:48:44 Z tego co pamiętam to chyba normalna jest. dobra nasadka, klucz i jedziesz. "siłom i godnościom osobistom" ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
2024-11-22 22:11 | |
Maylo Sympatyk FEFK
2speed.pl Gołdap | 2011-12-30 15:37:43 Odświeżę trochę kotleta bo mam problem z demontażem tylnych pasów. Lewy z trudem ale odkręciłem, zaś prawy ani drgnie na dodatek nie wiem jaki gwint ma śruba prawego pasa. Lewy odkręca się normalnie tj. przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, a prawy też tak samo? Nie wiem bo w obydwie strony ani drgnie a nie chcę zjechać śruby. Można jakoś pomóc sobie przy tej akcji? WD40, postukać lekko młotkiem? Szlag by trafił te śruby, no ale cóż bezpieczeństwo. ----------------- FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska |
2020-04-05 12:24 | |
trance Sympatyk FEFK
był RS mk5 - teraz - ... Bydgoszcz | 2008-06-06 16:52:48 mefis te klucze wyglądają identyko ale to nie jest topex tylko polska firma stal CRV... ----------------- |
2017-03-18 22:00 | |
Następna strona [ 1 2 3 ] |
|