Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Zablokowanie kierownicy w trakcie jazdy.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-01-13 21:24:12

Witam.
Winowajcą zacinającej się kierownicy był cały układ kierowniczy. Przy czym, że jest to moje pierwsze autko dopiero się uczę. Z pojemnika do układu kierowniczego bardzo pomału ubywało płynu. Przy wymianie opon mechanik powiedział, że cieknie mi olej prawdopodobnie z skrzyni biegów. Okazało się, że to jednak cały układ kierowniczy był do wymiany.
Temat chyba można zamknąć odnośnie tego dylematu
Pzdr
2012-01-24 15:03
  
 
 2012-01-07 11:59:04

Może i taki sam kierowca, ale mężczyzna przeważnie choć nie zawsze bardziej zna się na mechanice , więc opisanie problemu jest bardziej jasne. Kolor auta? Chmmm... nie wiem, różowy ?

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2012-01-07 07:21:25

Mnie się też wydaje, że auto gaśnie i przez to brak wspomagania.
Czyli pewnie problem można uznać za rozwiązany.

I jeszcze mały OT.
Nie wiem dlaczego macie jakieś wątpliwości jak kobieta opisuje swój problem z samochodem - toż to tacy sami kierowcy jak my. I należy traktować je całkiem poważnie.
I w związku z tym dlaczego nikt nie zapytał jaki ma samochód kolor?


-----------------
Nie jestem leniwy... Tylko energooszczędny...
2022-11-03 16:15
  
 
 2012-01-06 17:09:46

dokladnie tak jak pisze kolega, skoro kontrolki sie zapalaja i w tym samym momecie jest zablokowanie kierownicy to opcja jest tylko jedna, mnie zycie nauczylo zeby opisy kobiet dotyczace zachowania sie auta traktowac naprawde ostroznie i najlepiej je samemu zweryfikowac

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2011-10-28 19:42:44

Cytat:
2011-10-02 22:55:44, bodziulla pisze:
Witam ponownie. Dwie przyczyny na forum udało się już rozwiązać, ale powstał następny. W trakcie jazdy przy niewielkiej prędkości 20/30 km/h powstał problem a mianowicie nie można było skręcić kierownicą jakby zablokowała się. W tym czasie włączyła się kontrolka oleju i akumulatora. Samochód został wyłączony, odrazu odpalony i problem ustąpił. Ford Escort 95` Kombi 1.6 16V. [ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-10-07 22:05:06 ] [ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]



Przeczytajcie dokładnie to raz jeszcze. Silnik sam zgasł stad wrazenie ze kiera sie zblokowała. , zapalenie kontrolek tylko to potwierdziło. Masakra. Nie widze powodu zeby ciagnac temat.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2011-10-03 22:32:42

Auto bez wspomagania to nie to samo co ze wspomaganiem ale nie działającą pompą.Jak mi kiedyś przygasł przez zsunięty dolot to ledwo przed bramą się zatrzymałem,bo bym w ścianę wjechał właśnie dla tego,że mnie to zaskoczyło i kierą ledwo szło zakręcić.

Zróbcie test tak jak koledzy mówią i nie odpalajcie od razu tylko zaczekajcie ze 2 sekundy,żeby zobaczyć czy silnik zgasł,czy może obroty spadły i za chwilę wstały.

Ja miałem problem z kostką na krokowcu,jak kiedyś ostro pocisnąłem i na końcu 3 biegu wrzuciłem luz to mi auto na łuku przy 130km zgasło (na szczęście nie musiałem kręcić kluczykiem żeby odpalić,tylko w ułamku sekundy wciskałem przycisk i auto już chodziło).Na ten problem pomogło podłożenie kawałka kartki przy kostce.

-----------------
Był Escort 1.8, jest Mondeo 2.5 V6 :D
2012-09-27 20:35
  
 
 2011-10-03 22:10:00

Zapytaj partnerki czy jest efekt telepania autem jak jest blokada. I niech obserwuje obroty. A najlepiej przejedz sie sam.

-----------------
Nie kazda morda pasuje do forda ;-)
2012-05-21 16:51
  
 
 2011-10-03 21:31:54

Cytat:
2011-10-03 21:29:01, bodziulla pisze:
Wiesz ona twierdzi, że po prostu nie może w ogóle przekręcić na ten moment. Co do techniki powiem szczerze, że jestem pod wrażeniem. Powiedziała, że jutro sprawdzi czy rzeczywiście wygląda to tak jak przy zgaszonym silniku. W sumie jechała już w samochodzie bez wspomagania i miała małe dylematy, ale poradziła sobie, ale był to krótki odcinek. Jutro dam znać z jej relacji czy rzeczywiście objaw jest jak w trakcie kierowania przy zgaszonym. Na razie dziękuję bardzo za wsparcie. Pzdr



Pamietaj że na zgaszonym silniku łatwiej jest zakręcić kierownicą bez wspomagania niż ze wspomaganiem
2019-11-17 16:07
  
 
 2011-10-03 21:29:01

Wiesz ona twierdzi, że po prostu nie może w ogóle przekręcić na ten moment. Co do techniki powiem szczerze, że jestem pod wrażeniem.
Powiedziała, że jutro sprawdzi czy rzeczywiście wygląda to tak jak przy zgaszonym silniku. W sumie jechała już w samochodzie bez wspomagania i miała małe dylematy, ale poradziła sobie, ale był to krótki odcinek. Jutro dam znać z jej relacji czy rzeczywiście objaw jest jak w trakcie kierowania przy zgaszonym. Na razie dziękuję bardzo za wsparcie.
Pzdr
2012-01-24 15:03
  
 
 2011-10-03 21:11:41

czyli to nie jest zablokowanie, tylko bardzo duży opór kierownicy, tak? da się skręcić kołem, tak?
warto zwtócić uwagę na technikę jazdy żony. Istnieje ryzyko, że poprostu go przydusza, jednak raczej problem leży po stronie dławienia się silnika, które opisałeś w innym wątku.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM