Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MkV ] Nie odpala na mrozie...

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2012-02-23 17:24:06

Cytat:
2012-02-17 08:20:05, Pomocny pisze:
Myślę że wtedy go zalewa i dlatego nie odpala za pierwszym razem paliwo musi odparować


zerknij na świece zaraz, jak ten problem nastąpi i będzie wszystko jasne.
2024-07-06 23:09
  
 
 2012-02-17 16:30:19

Dzięki wielkie koledzy.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2012-02-17 08:49:01

Cytat:
2012-02-16 23:06:35, Maylo pisze:
Póki co to za bardzo nic nadzwyczajnego w ojca mk7 1.4 nic się nie dzieje jeśli chodzi o silnik. Bardziej kuleje moim zdaniem zawieszenie, dokładniej to przód. Przy lekkim szybkim parokrotnym "tyknięciu" na gaz, słychać jak się coś obija, chyba gdzieś na wahaczach. Rdzy też nie za dużo mimo że od 4 lat cały czas pod chmurką. Mam pytanie (ostatnie) zauważyłem takie coś - czy to rano, zimno, ciepło itp. (pierwsze odpalenie) to odpala normalnie, zdarzy się czasem ruszając z 2 biegu gdzieś np. na bardzo śliskim miejscu, łapnie nagle przyczepność i gaśnie - normalka, ale wtedy trzeba pokręcić parę sekund żeby odpalić. Myślicie że to objaw właśnie tych wycierających się wałków lub dziurawych popychaczy? Czy też po prostu z innego powodu tak jest.



tak jak pisze Pomocny,pewnie go zalewa.jakbyś miał dziurawy popychacz to byś słyszał jak jechałem na kjs miałem ze sobą kilka na zapas dobrze że tak łatwo i szybko się je wymienia a to tykanie to pewnie jakaś tulejka na wahaczu.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2024-05-08 11:12
  
 
 2012-02-17 08:20:05

Cytat:
2012-02-16 23:06:35, Maylo pisze:
Póki co to za bardzo nic nadzwyczajnego w ojca mk7 1.4 nic się nie dzieje jeśli chodzi o silnik. Bardziej kuleje moim zdaniem zawieszenie, dokładniej to przód. Przy lekkim szybkim parokrotnym "tyknięciu" na gaz, słychać jak się coś obija, chyba gdzieś na wahaczach. Rdzy też nie za dużo mimo że od 4 lat cały czas pod chmurką. Mam pytanie (ostatnie) zauważyłem takie coś - czy to rano, zimno, ciepło itp. (pierwsze odpalenie) to odpala normalnie, zdarzy się czasem ruszając z 2 biegu gdzieś np. na bardzo śliskim miejscu, łapnie nagle przyczepność i gaśnie - normalka, ale wtedy trzeba pokręcić parę sekund żeby odpalić. Myślicie że to objaw właśnie tych wycierających się wałków lub dziurawych popychaczy? Czy też po prostu z innego powodu tak jest.



Myślę że wtedy go zalewa i dlatego nie odpala za pierwszym razem paliwo musi odparować
2016-01-15 12:41
  
 
 2012-02-16 23:06:35

Cytat:
2012-02-16 20:08:09, lukirs pisze:
Też.jak sobie wspomnę te dziurawe popychacze i ten wycierający się wałek...brr


Póki co to za bardzo nic nadzwyczajnego w ojca mk7 1.4 nic się nie dzieje jeśli chodzi o silnik. Bardziej kuleje moim zdaniem zawieszenie, dokładniej to przód. Przy lekkim szybkim parokrotnym "tyknięciu" na gaz, słychać jak się coś obija, chyba gdzieś na wahaczach. Rdzy też nie za dużo mimo że od 4 lat cały czas pod chmurką. Mam pytanie (ostatnie) zauważyłem takie coś - czy to rano, zimno, ciepło itp. (pierwsze odpalenie) to odpala normalnie, zdarzy się czasem ruszając z 2 biegu gdzieś np. na bardzo śliskim miejscu, łapnie nagle przyczepność i gaśnie - normalka, ale wtedy trzeba pokręcić parę sekund żeby odpalić. Myślicie że to objaw właśnie tych wycierających się wałków lub dziurawych popychaczy? Czy też po prostu z innego powodu tak jest.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2012-02-16 22:14:46

poweim tak mam diesla wymienione swiece filtr paliwa i slabo kreci okazuje sie ze niedziala u mnie tak zwany termostat woskowy (ssanie) moze w twoim tez cos takiego jest ale zacznij od swiec i przewodow
2015-04-09 23:21
  
 
 2012-02-16 20:08:09

Cytat:
2012-02-16 18:41:09, Maylo pisze:
a ja tak zapytam na marginesie o ten wycierający się wałek - ten problem dotyczy również 1.4 75km w mk7?



Też.jak sobie wspomnę te dziurawe popychacze i ten wycierający się wałek...brr

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2024-05-08 11:12
  
 
 2012-02-16 18:48:57

Cytat:
2012-02-16 18:37:49, kdraspa pisze:
w sumie co do przebieg to pewności nie ma.... Kręci tak samo na wciśniętym jak i wyciśniętym sprzęgle. Może zmiana motoru to będzie dobra decyzja... Co myślicie o 1.6 8v ten 105 koni ???



A jaki masz wtrysk? Jeśli EFI to 1,68V to będzie fajny pomysł, jeśli CFI to bez wymiany wiązki się raczej nie obejdzie, a wtedy równie dobrze możesz wrzucić 1,8 16V
2022-04-24 11:25
  
 
 2012-02-16 18:46:05

dotyczy każdego silnika z dużym przebiegiem.
2024-07-06 23:09
  
 
 2012-02-16 18:41:09

a ja tak zapytam na marginesie o ten wycierający się wałek - ten problem dotyczy również 1.4 75km w mk7?

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM