Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne] Podkład na rdzę i nie tylko

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-02-29 10:27:48

Cytat:
2012-02-29 07:57:38, zombi1980 pisze:
No koledzy jak dla was zamiana kilku gałganów wygłuszjących na piankę montażową ma taki wpływ to gratuluję. Napewno macie 20 letnie auta (warte 1000zł) w stanie prosto z salonu i w razie "co" to ładujecie po kilka tysięcy na remont żeby auto było jak nowe. Nie napisałem że łatę pod akumulatorem załatałem kalką tylko blachą aluminiową i przymacowałem na nity-dlaczego samoloty są robione na nity? Zaraz mi napiszecie że samolot z esia robię, ale szkoda gadać bo widzę twardy materiał. Powodzenia.




Dla mnie to fuszera. Wszystko w aucie staram się robić tak jak fabryka przewidziała. Kosztuje więcej ale wygląda i działa tak jak powinno.

Zapraszam do obejrzenia mojego escorta - jak coś zastuka w zawieszeniu albo coś będzie niesprawne stawiam kratę browarów.

Od kiedy go mam wszystko robię na bieżąco.

Wszystkie naprawy, wymiany i udoskonalenia pochłonęły przez ostatnie 3 lata ponad 10tys. ale to jeszcze nie koniec
2020-12-15 00:38
  
 
 2012-02-29 10:21:19

I tu się zdziwisz ile My wkładamy pieniążków w essy i nie dlatego że musimy ale chcemy

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-11-05 13:05
  
 
 2012-02-29 07:57:38

No koledzy jak dla was zamiana kilku gałganów wygłuszjących na piankę montażową ma taki wpływ to gratuluję. Napewno macie 20 letnie auta (warte 1000zł) w stanie prosto z salonu i w razie "co" to ładujecie po kilka tysięcy na remont żeby auto było jak nowe. Nie napisałem że łatę pod akumulatorem załatałem kalką tylko blachą aluminiową i przymacowałem na nity-dlaczego samoloty są robione na nity? Zaraz mi napiszecie że samolot z esia robię, ale szkoda gadać bo widzę twardy materiał. Powodzenia.
2017-03-23 14:22
  
 
 2012-02-28 11:45:44

Cytat:
2012-02-28 08:02:42, zombi1980 pisze:
Do shadk-k: bardzo mi przykro że nie zaspokajam Twoich polonistycznych zapędów. Chciałem napisać jak ja to technicznie zrobiłem, nazw użytych środków nie pisałem bo od "tamtych" czasów są napewno lepsze. Podkład szary K-1, guma coś jak bitgum-szara nakładana pędzlem, czarny spray gumowy Bitex w aerozolu. Nazwy mogą się nieznacznie różnić wkońcu to było 5 lat temu a opakowań nie kolekcjonuję. Polecam jakieś forum lakierników tam polecą dobre środki. Co do pianki shadk-k: nie wiem gdzie Ty ją sobie "napuszczasz" ale umnie w aucie działa (sucho i cicho) i sam tego nie wymyśliłem bo widziałem ten patemt już w kilku autach i działa z powodzeniem.




Brawo, a później są na drodze takie trupy jak surec opisuje..
2020-12-15 00:38
  
 
 2012-02-28 11:30:39

Cytat:
2012-02-28 08:02:42, zombi1980 pisze:
...Co do pianki shadk-k: nie wiem gdzie Ty ją sobie "napuszczasz" ale umnie w aucie działa (sucho i cicho) i sam tego nie wymyśliłem bo widziałem ten patemt już w kilku autach i działa z powodzeniem.


Wyciągałem wczoraj z dziur w podłodze w golfie szmaty umoczone w bitexie, wycinałem nadkola z żywicy i kartonową podłogę z bagażnika. Rzeczywiście działało, aż mnie krew zalewała.
2024-07-06 23:09
  
 
 2012-02-28 08:02:42

Do shadk-k: bardzo mi przykro że nie zaspokajam Twoich polonistycznych zapędów. Chciałem napisać jak ja to technicznie zrobiłem, nazw użytych środków nie pisałem bo od "tamtych" czasów są napewno lepsze. Podkład szary K-1, guma coś jak bitgum-szara nakładana pędzlem, czarny spray gumowy Bitex w aerozolu. Nazwy mogą się nieznacznie różnić wkońcu to było 5 lat temu a opakowań nie kolekcjonuję. Polecam jakieś forum lakierników tam polecą dobre środki.

Co do pianki shadk-k: nie wiem gdzie Ty ją sobie "napuszczasz" ale umnie w aucie działa (sucho i cicho) i sam tego nie wymyśliłem bo widziałem ten patemt już w kilku autach i działa z powodzeniem.
2017-03-23 14:22
  
 
 2012-02-27 15:22:18

ja stosowalem stalochron w miejscach gdzie wiedzialem ze nie da sie oczyscic do 0 z rdzy , na stalochron dawalem mase uszczelniajaca z app na pedzel , i przy naprawach podwozia na to warstwa jakies 2mm masy do konserwacji podwozia na pedzel nakladane pedzlem , robione bylo rok temu na wiosne i teraz zagladalem pod auto i nie ma zadnych wykwitow ani nalotow. Jezeli chodzi konkretnie o polke akumulatora to jezeli nie masz migomatu i nie chcesz demontowac deski rozdzielczej proponuje wyciac ile sie da do zdrowego , dopasowac z blachy odpowiednia late i przynitowac to do zdrowej blachy, przed nitowaniem potraktowac cale miejsce naprawy stalochronem aby rdza pod zakladka nie wychodzila , odczekac z 2 godziny aby stalochron troche wysechl i przynitowac late , pomalowac wszystko stalochronem , na 2 dzien jeszcze raz stalochron i pozniej masa uszczelniajaca na pedzel na laczenia blach.
Proponuje wszystko robic spokojnie i powoli, dac sobie czas na schniecie kolejnych farb a efekt na pewno bedzie zadowalajacy. oczywiscie nie musze pisac o odtluszczaniu itd

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2012-02-27 14:03:20

Ja stosowałem w escorcie i w focusie podład unikor chlorokauczukowy ,na to lakier też unikor a wcześniej odtłuściłem estrakcyjną i nie wychodziło nic rdzy oczywiście wcześniej małą szlifierka kątową i szczotką druciana wszystko oczyściłem do zera

-----------------
FEFK#2486
2024-10-13 19:02
  
 
 2012-02-27 13:50:14

Cytat:
2012-02-27 13:32:30, zombi1980 pisze:
Kolego nie wiem co polrust-nie kupuj nic wodorozcieńczalnego, ale napiszę jak ja to robiłem: wiadomo spawanie, klepanie, szlifowanie, do tłustego najlepiej benzyna ekstrakcyjna zawsze, poźniej podkład (nazwy nie znam-szary w spraju, drogi) prosto na goły matal a po wyschnięciu twarde jak cholera, i na to guma szara z puszki nakładana pędzlem (nazwy nie znam) na to sprajem czanym guma w sprayu...., tu nie przecieraj benzyną bo wszystko rozpuścisz. Akumulator: wydarłem całą rdzę pod maską, wyrwałem całe wygłuszenie bo mokre, wycinka z blachy aluninium, całośc wymazałem szarą guma z puszki pędzelkiem dla uszczelnienia i całość na nity do budy, co do wygłuszenia to zrobiłem partyzantkę-od środka wpuściłem piankę niskoprężną (atls)-patent działa już 5 lat w aucie sucho (pod chmurką stoi)



Stary, zero składni, zero przejrzystości wypowiedzi, a przede wszystkim zero zawartości merytorycznej.

Podsumowując Twoją wypowiedź, kolega ma użyć:

-Benzyna ekstrakcyjna do tłustego
-Szary podkład w sprayu
-Szara guma z puszki
-Czarna guma w sprayu

Full konkret opis.. nie ma co..

Cieszy mnie niezmiernie, że odróżniasz kolor specyfiku i rodzaj opakowania, jeszcze tylko gdybyś wiedział co to jest i po co się dany środek stosuje.

A piankę to wiesz gdzie sobie możesz napuścić..



Tragedia..
2020-12-15 00:38
  
 
 2012-02-27 13:32:30

Kolego nie wiem co polrust-nie kupuj nic wodorozcieńczalnego, ale napiszę jak ja to robiłem:
wiadomo spawanie, klepanie, szlifowanie, do tłustego najlepiej benzyna ekstrakcyjna zawsze, poźniej podkład (nazwy nie znam-szary w spraju, drogi) prosto na goły matal a po wyschnięciu twarde jak cholera, i na to guma szara z puszki nakładana pędzlem (nazwy nie znam) na to sprajem czanym guma w sprayu...., tu nie przecieraj benzyną bo wszystko rozpuścisz. Akumulator: wydarłem całą rdzę pod maską, wyrwałem całe wygłuszenie bo mokre, wycinka z blachy aluninium, całośc wymazałem szarą guma z puszki pędzelkiem dla uszczelnienia i całość na nity do budy, co do wygłuszenia to zrobiłem partyzantkę-od środka wpuściłem piankę niskoprężną (atls)-patent działa już 5 lat w aucie sucho (pod chmurką stoi)
2017-03-23 14:22
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM