Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problem z wykasowaniem błędów z EEC IV 1.8 105KM EFi

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2012-03-06 23:17:15

Błędy się kasują, ale po teście na odpalonym aucie. Sorki, skumałem, że włączasz zapłon i odpalasz silnik.
32 - to miernik przepływu powietrza 1 (czyli przepustnica)
36 - to miernik przepływu powietrza 2
2024-07-06 23:09
  
 
 2012-03-06 16:40:44

No ale skoro się kasują po odczycie, to skąd błędy 62 i 63 pojawiają się ponownie skoro nawet po odczytaniu nie uruchamiam silnika. Czy sam zapłon wystarczy do naliczenia tych błędów ponownie? No jak może być spadek mocy w cylindrze bez uruchomienia silnika?
2014-08-22 15:22
  
 
 2012-03-06 15:59:01

Błędy się kasują po odczycie.
Ale jak ich nie zlikwidujesz fizycznie to będą się pojawiać zawsze.
Samo sprawdzenie kodów nie spowoduje, że ciśnienie na cylindrze będzie ok.
2024-07-06 23:09
  
 
 2012-03-06 14:54:26

Pożyczyłem od kumpla czytnik diodowy. Podłączam go, dioda świeci się na stałe, załączam zapłon, dioda nadal się świeci, wyłączam i włączam zapłon jeszcze raz i zaczynają lecieć kody:

32- Przepływomierz powietrza 2. Lub jego obwód napięcie za niskie
62- Spadek mocy - 2 cylinder
63- Spadek mocy - 3 cylinder
65- Wyłącznik położenia pedału hamulca

I tu się pojawiają moje pytania. Po sczytaniu kodów powinny się one wykasować? Ale nie włączając silnika podłączam czytnik jeszcze raz i te same błędy wywala. Próbowałem odłączenia akumulatora w każdej kolejności i nie włączając silnika podłączyłem czujnik i to samo. Akumulator zostawiałem nawet odłączony na całą noc, i nic. Skoro błędy powinny być wykasowane i nie włączyłem silnika skąd EEC IV wie, że jest jakiś spadek mocy w cylindrze??
Jak wykasować błędy żeby wiedzieć (po jeździe) co tak naprawdę nie działa??
Co to jest przepływomierz powietrza 2?? Ja w swoim silniku widzę tylko jeden ;]
Czy błędy 32,62,63 mogą wynikać z tego samego? Czyli z przepływki?
2014-08-22 15:22
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM