2012-03-12 15:12:54
Piasta to piasta i nie ma ona większego znaczenia. Rozstaw ten sam, otw. centrujący też, więc nie ma co się szczypać, tylko brać cały moduł. problemy są takie:
- cały zespół piasta-czop musi siąść na belce
- zacisk (a konkretnie jarzmo) musi pasować do całego zespołu "piasty" (patrz wyżej) otworami montażowymi.
- zacisk musi być na odp wysokości i odległości od piasty. (tak, żeby tarcza się mieściła i szła dokładnie w środku zacisku (nieznaczne uchyby są dopuszczalne
)
Teraz tak: na pewno do tego typu testów potrzebna ci tarcza i zacisk.
Patrząc po zdjęiach, uszy mocowania jarzma są troche cofnięte, w stosunku do mocowania czopa piasty. można taki ukł zrealizować wstawiając pomiędzy belke a czop odpowiednio wycięty kawał blachy z mocowaniami jarzma. (potrzebne są wymiary) Jedynym ograniczeniem są otw w belce - jeżeli czop mocno nie pasuje i nie ma jak tego przerobić to może być nieco trudniej. ważnym info jest fakt, że zacisk nie musi być zamocowany identycznie jak w MDO. można go obrócić w dowolne położenie na obwodzie tarczy (jeżeli coś na tym zyskujemy)
Jeżeli chciałbyś poskładać to na "piaście" od foki, to może być potrzebny dystans pod tarcze (najmniejszy kłopot, byle nie za gruby) lub przejściówka pomiędzy uszami czopa a jarzmem. (tu zaczynają się schody) weź po jednym el z foki i z mdo (jak są po taniości i wrzuć fotki. (byle ta sama str.
)
-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-03-12 15:14:00 ]