2012-05-21 19:22:57
Cytat:
|
2012-05-05 14:22:24, dulin7 pisze:
moim zdaniem to niezbyt fortunne ulozenie dolotu na silniku odpowiada za ten stan rzeczy, rura ktora idzie na pokrywie zaworow pozniej rura ktora idzie nad kolektorem ssacym i nad chlodnica potrafia naprawde mocno sie nagrzac podczas upalnych dni a to daje man mniejsza objetosc powietrza w powietrzu tez mam ten problem probowalem wszystkiego i nic to nie daje , auto gdy osiagnie swoja temp pracy jezdzi ok jednak wystarczy cieply dzien i jazda po miescie i moc odczuwalnie spada.
|
|
Czytałem trochę o stożkach i wyczaiłem zdanie kolegi deathrider85
"Seryjny dolot w Essie ma naprawdę spory potencjał i lepiej przy nim nic nie grzebać"
Poza tym rura dolotowa nad pokrywą zaworów wcale tak mocno się nie nagrzewa, nie styka się bezpośrednio z pokrywą, wątpię aby ułożenie dolotów w essie było przyczyną tego spadku mocy.
Pomaga schłodzenie silnika w czasie jazdy poprzez przekręcenie ogrzewania na maxa i wpuszczenie gorącego powietrza do środka. W aucie sauna, ale jest znowu moc
A co do wlewania wody do silnika się nie wypowiadam, bo wydaje mi się to dość absurdalne
-----------------
FFF - Ford Fanatic Forever
Był Ford Orion MKV RS line
Jest Ford Escort RS 2000 F1 Edition
Mój RS 2000 F1 Edition