Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[OGÓLNE] Złącze nastawne korektora liczby oktanowej paliwa

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2012-05-21 21:35:59

To białe to jest właśnie wtyk od zworki.

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
 2012-05-21 20:40:48

Odkopię temat:

Auto Escort Cabrio r90 LJB EFI 102km

Po diagnostyce, wyszło zwarty do masy przewód liczby oktanowej. I chce go zlokalizować, także żeby zobaczyć jak jeździ na 98.
Na lewym nadkolu (strona kierowcy) zlokalizowałem 3 złącza, 3 do zczytywania błędów, 1 czarne dwustykowe bez zaślepki, zwarłem je wentylator pracował na stałe, 2 białe które nie wygląda jak korektor bo jest to złączka, foto dla zainteresowanych.

I tu moje pytane gdzie dokładnie jest to złącze juz w wielu watkach sie naczytałem ze jest dwupinowe, trzypionowe na błotniku na podszybiu, jako złączka lub styk, stąd moje pytanie.

http://ifotos.pl/zobacz/Escjpg_rwxeeea.jpg/



[ wiadomość edytowana przez: S84 dnia 2012-05-21 20:41:41 ]
2012-11-24 17:23
  
 
 2010-05-31 19:26:49

Odświeżę temat
Mam escorta 1,6 cvh EFi z katem (juz jest wyciety ale pierwotnie był ) ) Schemat instalacji mówi ze to złącze w moim silniku jest dwupinowe. Znalazłem tą wtyczkę, jest to biała kostka przystosowana do 3 pinów ale podpięte są dwa kable (tak jak w schemacie) Brązowo-niebieski i brązowo czerwony.
Wg schematu sa to piny 23 i 24 w EEC-IV i teraz moje pytanie:
1) Jeżeli oba piny nie są zwarte (nie ma żadnej zwory) to jakie jest ustawienie kąta ??
2) co trzeba zrobić żeby zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu (zewrzeć piny czy połączyć któryś z masą) i w jaki sposób zmieni sie ten kąt- ustawienie na 98 oktanów czy może na gorsze benzyny 91 albo jeszcze mniej
2011-04-17 14:52
  
 
 2010-05-15 22:12:16

Ja tam zadnej zwory nie mam jak pisałem po prostu jest kostka 3 pinowa w która wchodza 3 kable a wychodzi jeden masowy, tamte dwa wogole nic nie odbiera dalej z kostki ... ;/
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-05-14 22:40:10

Złacze oktanowe słuzy do zmiany kata wyprzedzenia zapłonu.
Wyjmujac zwore komp przestawi sie na 98 ale jesli w zbiorniku bedzie 95 to osiagi osłabna, nie duyzo ale odczówalnie. Sprawdzone.

Zwora ma byc wpieta i ma byc 95, zadnego mniejszego spalania czy lepszych osiagow tym n ie uzyskamy.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2010-05-14 22:34:38

wazelina

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-05-14 21:45:17

no teraz to juz wiem ale smar nie problem tam spowrotem wpuscic Posiadam taki smar i przesmaruje złacze wiec nic straconego
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-05-14 20:52:08

Cytat:
2010-05-13 21:25:30, techno100 pisze:
... aha ok no trudno smaru juz nie ma jest WD ...



kostka + wd = wielka dup'a

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-05-13 21:25:30

aha ok no trudno smaru juz nie ma jest WD

a co do tego po przeczyszczeniu tego mozliwosc jest ze bedzie mniej palił, i dlaczego wchodziły do kostki 3 kabelki a wychodził tylko jeden masowy, zadnej zworki ani nic nie było... ?? i jesli jest tak jak pisze to w jakim to jest ustawieniu, stanie?? napiecie tam dochodzi bo sprawdzałem miernikiem ale tylko dochodzi a dalej nigdzie nie wychodzi, bo jest tylko jeden pin podczepiony a te dwa nigdzie dalej nie podaja...

[ wiadomość edytowana przez: techno100 dnia 2010-05-13 21:26:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: techno100 dnia 2010-05-13 21:28:06 ]
2020-06-04 09:29
  
 
 2010-05-13 21:20:53

To białe to był smar aby styki nie śniedziały.....

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM