Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] Zmiana licznika ze zwykłego na wersje z obrotomierzem

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-05-27 16:26:16

Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale podpiąłem się pod EDIS-a (ZDJĘCIE pod ten 2 kabelek od dołu)

Obrotek działa normalnie
2013-09-09 13:00
  
 
 2012-05-25 20:07:56

Witam to znooowu ja jeszcze trochę i będziecie mieli mnie dość

Wiele szukania w necie i nic konretnego znaleźć nie umiałem i postanowiłem pojechać do mechanika (w drodze pomyślałem że po co szukać tego jednego kabelka pod maską jak można pociągnąć nowy ) no ale mimo wszystko pojechałem, wytłumaczyłem mechanikowi co i jak i zasugerowałem że może pociągnąć nowy kabelek. Mechanik powiedział że może to zrobić ale nie mniej jak za 100zł (aż tak mi nie odbiło żeby tyle za to zapłacić)

Moje kolejne pytanie: gdzie ja mam podłączyć ten kabelek? alternator czy cewka? (mam benzyniaka) napiszcie konkretnie w jakie miejsce to podpiąć i to powinien być koniec moich problemów z obrotkiem
2013-09-09 13:00
  
 
 2012-05-20 12:29:14

to ma być pojedynczy kabelek ? po stronie kierowcy znalazłem ten ze zdjęcia (zielono-czerwony) przed chwilą zerknąłem jeszcze raz i następną niepodłączoną wtyczkę znalazłem tak mniej więcej na środku szyby ale tam są 2 kabelki (brązowy i taki chyba czarno-zielony) tylko że teraz nie wiem jaki był we wtyczce do zegarów bo już mam założone zegary ale z tego co pamiętam to chyba był ciemny jakiś
2013-09-09 13:00
  
 
 2012-05-20 00:51:41

mialem taki przypadek w dieslu znajomego ze z zegarow kabel byl wyprowadzony ale konczyl sie na wtyczce pod maską na podszybiu po stronie kierowcy (znajdz po kolorze) i trzeba bylo go pociagnac dalej (w dieslu do alternatora).
2020-12-15 00:38
  
 
 2012-05-19 16:32:13

To znowu ja sory że jestem taki upierdliwy i piszę post pod postem ale zależy mi na tym żeby zrobić ten obrotek Sprawdziłem wtyczkę zegarów i wszystkie kabelki mam czyli wydaje mi się że kabelek od obrotka jest już gdzieś pociągnięty. Zacząłem dużo szperać w necie i piszą coś o jakiś wtyczkach pod maską, jakiś modułach EDIS czy jakoś tak. Nie znam się dokładnie... dlatego ciągle pytam... co do wtyczek pod maską to fakt mam aż 5 niepodłączonych i nie wiem od czego są

Wrzucę zdjęcia tych wtyczek co mam może przy okazji ktoś mi powie do czego one są


zdjęcie 1
zdjęcie 2

mam nadzieję że w końcu ktoś mi pomoże i będę mógł się cieszyć obrotkiem w moim essim
2013-09-09 13:00
  
 
 2012-05-17 22:03:02

odświeżam
2013-09-09 13:00
  
 
 2012-05-16 19:27:06

No dobra tyle to ja wiem ale chciałem się dowiedzieć co i gdzie wpiąć
2013-09-09 13:00
  
 
 2012-05-16 16:26:28

dołożyć kabelek.
2020-12-15 00:38
  
 
 2012-05-16 16:02:33

Zegary już przyszły. Zamawiałem od Escorta MK5 1.4, zegary z benzyniaka. Wziąłem się dzisiaj za zakładanie no i niestety... nie działa obrotek... i pytanie co teraz zrobić?
2013-09-09 13:00
  
 
 2012-05-10 08:16:17

sam obrotomierz z literkami na blacie 2e, 2 lub 4e bedzie dzialal w 90% od razu, jedynie moze przeklamywac o 2 razy za duzo lub 2 razy za malo, da sie to przerobic. Od diesla nie warto kupowac,bo albo w ogole nie bedzie dzialac,albo duzo przerobek w samym obrotomierzu. Obrotomierz od diesla ma literke D na blacie.

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM