2012-06-14 21:05:19
Co do kompresji to powiem tak - gdy kupiłem auto, czyli 1,5 roku temu, to nie miałem takich objawów. Po ok. 4 miesiącach od zakupu, zdecydowałem się na planowanie głowicy, wymianę uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą i pokrywą zaworów, kolektorów i jeszcze jakieś duperele. W ciągu tego czasu przejechałem jedynie 2 tyś km, nawet może niecałe. Co do tego mulenia to powiem tylko tyle że mam to od ok. pół roku, może mniej. W tym czasie pojawiła się też nieszczelność w wydechu tj. na flanszy przed katem, no i kolektor dolotowy był potrzaskany. Kolektor wymieniony, wydech mam zamiar zrobić na dniach, później myślę że jak to nie pomoże to wymienię kable i świece, bo na nie już chyba czas. Póki co chciałbym spróbować zczytać kody błędów bo to nic nie kosztuje, a może znacząco pomóc w niektórych przypadkach.
Batigol- a co to ma do rzeczy ile auto kosztuje? Można kupić szrota passata po powodziach za 20 tyś., a można również np. escorta za 4-5 tyś. który długo pojeździ. Kasa nie ma nic do rzeczy. Oczywiście mając pieniądze można kupić lepsze auto itp. ale nie o to tu chodzi i nie po to jest to forum, żeby pisać wyjaśnienia w stylu "kup se pan lepsze auto". Zupełnie jak na forum elektrody...
-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2012-06-14 21:08:16 ]