2012-05-28 23:07:50
Witam,
Proszę o pomoc bo już pomału brakuje mi pomysłów.
MKVII 1.8 16V RKC 115KM + GAZ II GEN BINGO 4S
Silnik po remoncie, wymiana pierścieni i uszczelki pod głowicą. (remont dlatego że zgasł i już nie odpalał - całkiem zalewało jeden cylinder olejem)
Przed było wszystko OK, po złożeniu ma problemy z wolnymi obrotami.
- problemy z odpalaniem jeśli auto stoi dłuższy czas na słońcu
- po rozgrzaniu ciężko mu utrzymać wolne obroty na dojazdach do skrzyżowań, itp. po wciśnięciu sprzęgła lecą w dół poniżej 500 i często gaśnie (praca na gazie i na benzynie)
- na benzynie po odpaleniu przerywa i szarpie, tak jakby TPS był zepsuty albo jak bym wachlował pedałem gazu w ta i we wta
, po jakimś kawałku przejechanym objawy ustają, choć ostatnio to masakra
- silnik krokowy wymieniony, ale na zamiennik z allegro
- czujniki temp. posprawdzane przyrządem, wydaje się że dobre
- świece i kable WN nowe
- na benzynie powyżej 4.5 tyś tak jakby zadziałało odcięcie (szarpie i już nie przyśpiesza)
- na gazie ciągnie do końca
Więcej już mi do głowy nie przychodzi. Może coś doradzicie?
No i główne pytanie czy RKC ma EEC-IV czy V?
Chciałem sprawdzić błędy ale nie wiem jaki interfejs będzie potrzebny. Moim zdaniem EEC-IV ale wole się upewnić.