Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] Nierowna praca na zimnym silniku 1,6 EFI CVH

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2012-07-26 21:27:48

Trochę po czasie ale okazało sie ze sterownik LPG Autronic AL700 zdechł, a ze był wpięty w szereg to nie dawał żadnego sygnału lambdy do PCM-a.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Deny dnia 2012-10-19 23:03:27 ]
2020-02-22 00:36
  
 
 2010-10-04 20:38:54

Witam.
Kolego po wymianie sondy zrób reset kompa jeżeli nie robiłeś i przede wszystkim zaprogramuj go na benzynie czyli do czasu kiedy nie zakończy się samoadaptacja wyłącz gaz. Troszkę zainspirował mnie myk z odpięciem map-a - odpiąłeś przewody czy wężyk podciśnienia - i oczywiście sprawdź sam wężyk od mapa i wąż podciśnienia do serwa czy nie lapie lewego powietrza.
Pozdrawiam

-----------------
Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :)
2021-03-23 13:57
  
 
 2010-09-24 19:18:39

wrzucę wieczorkiem, jak odnajdę.
2024-07-06 23:09
  
 
 2010-09-24 19:12:25

surec masz może schemat tego testera do odczytywania kodów bo nikogo się doprosić nie mogę, a to co było na forum albo wygasły linki albo error.

-----------------
2020-02-22 00:36
  
 
 2010-09-24 15:46:16

jeszcze zostaje komp...
2024-07-06 23:09
  
 
 2010-09-24 15:06:21

Po odpaleniu rano obroty lekko oscylują 500-700 po około 2 min pracy są stabilne 900 na PB i LPG. Czujnik temp co ECU podmieniany 3 razy bez zmian. Czekam jeszcze na drugi map sensor.

Dziwne są tez wskazania sondy na LPG maksymalnie 0,179V. Rozkręcenia ciśnienia na reduktorze nic nie daje. Silniczek krokowy chodzi prawidłowo.

Uszczelki w kolektorze nowe. Wtrysków nie zaczepiałem wiec można spróbować wymienić oringi ale raczej to nie bo obryty były by nierówne cały czas.

Ogólnie silnik poza tym rannym grymasem pracuje bardzo dobrze , obroty równe, ładnie się wkręca.

Nie daje mi tylko spokoju ta uboga mieszanka.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Deny dnia 2010-09-24 15:07:15 ]
2020-02-22 00:36
  
 
 2010-09-24 14:09:57

Cytat:
2010-09-24 13:04:02, Deny pisze:
Pomimo ze sonda była przeznaczona do forda tzn miała wtyczkę fordowska, trzeba było dołożyć dodatkowa masę z silnika. Teraz wskazania wąchają się 0,1- 0,6V. Dziwna jest jeszcze praca na biegu jałowym tzn pokazuje 0. Dopiero po odpięciu mapa wskakuje na bogato 0,75V.


może łapie lewe powietrze na wtryskach, albo kolektorze...?
2024-07-06 23:09
  
 
 2010-09-24 13:04:02

Pomimo ze sonda była przeznaczona do forda tzn miała wtyczkę fordowska, trzeba było dołożyć dodatkowa masę z silnika. Teraz wskazania wąhają się 0,1- 0,6V. Dziwna jest jeszcze praca na biegu jałowym tzn pokazuje 0. Dopiero po odpięciu mapa wskakuje na bogato 0,75V.



-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Deny dnia 2010-09-24 14:59:04 ]
2020-02-22 00:36
  
 
 2010-09-01 21:07:25

Niestety sonda do kitu, daje na ubogo. Przy 3000obr. max 0,45v. Teraz pewnie będzie walka na siekiery z reklamacja.

-----------------
2020-02-22 00:36
  
 
 2010-09-01 18:16:18

Chyba zaraz krew mnie zaleje. Wymieniona lambda, niby się poprawiło nie jest mułowaty, wkręca się w miarę dobrze ale nie ma wolnych obrotów. Przedtem obroty działały czyli silniczek dobry.

Czy jakiś wpływ może mieć brak adaptacji ?

Sonda niby do forda już ze wtyczka
http://allegro.pl/sonda-lambda-ford-fiesta-escort-ka-mondeo-bosch-i1188209076.html

Oczywiście sonda kolo boscha nawet nie leżała. Prawdopodobnie Getz.

-----------------
2020-02-22 00:36
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM