Witam ponownie,
Odgrzeję kotleta. W chwili obecnej problem wydaje się rozwiązany
Od filtra powietrza odchodzą w dół dwa jakby przewody podciśnieniowe, jeden do przodu auta steruje którędy ma lecieć ciepłe powietrze, drugi w dół pod przepustnicę. I właśnie tam na dole odłamała się końcówka i tamtędy dostawał lewe powietrze. W chwili obecnej obroty spadły do 950 obrotów i po zamulaniu przy przyspieszaniu na ciepłym silniku zniknął ślad A silniczek chodzi jak szwajcarski zegarek
2012-02-14 21:55:59, Andre42212 pisze:
ja równiez obstawiam czujnik położenia przepustnicy. Miałem u Siebie to samo. Sonda nie ma nic do tego. Jak masz uszkodzaną sondę to w żadnych wypadku nie powinno to sie objawiać na nagłej utracie mocy lub momentu.
właśnie sonda ma coś do tego bo"reguluje"skład mieszanki przy przyspieszaniu nie daje paliwa,po czym auto przy wyższych dostaje kopa.
----------------- RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
ja równiez obstawiam czujnik położenia przepustnicy. Miałem u Siebie to samo. Sonda nie ma nic do tego. Jak masz uszkodzaną sondę to w żadnych wypadku nie powinno to sie objawiać na nagłej utracie mocy lub momentu.
Kody błędów, reset, kody błędów.
Przyczyn może być wiele...lambda, cewka-świece-kable, Edis, paliwo, wydech, kompresja, filtry, Map, przepustnica, lewe powietrze...
Witam, jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam Escorta MK V z 92 roku silnik 1.4, przebieg 114 400 km Jakiś czas temu zauważyłem że podczas przyspieszania samochód lekko przyspiesza po czym następuje coś jakby spadek mocy i na nowo zaczyna przyspieszać. Jest to trochę niebezpieczne w przypadku gdy trzeba szybko uciekać ze skrzyżowania. Proszę o pomoc.