Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Odczyt błędów, dioda ciągle świeci.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2013-06-15 01:59:14

klik
tester OBD2
Migowe
i żaróweczka
U Ciebie masz jak sądzę OBD2, więc jedynie tester, albo własna twórczość:
klik
2024-07-06 23:09
  
 
 2013-06-12 09:47:01

swego czasu bawiłem się ELM i podpinałem do różnych wersji silnikowych i poza 1,3 Endura E nie udało się skomunikować,
a ten silnik 1,6 16V musi mieć także inne gniazdo diagnostyczne do diod a nie to przy nogach pasażera ( takie 3 pinowe gniazdo w komorze silnik)



-----------------
Tomek alias bzikol
FEFK #966
2020-08-10 09:49
  
 
 2013-06-11 16:07:39

Pasowało by sprawdzić czy masz EECIV czy EECV. Jak ten drugi to napisz do kubka on miał kabel do mdo, może ci pożyczy. ELM w tedy też pewnie dałby rade. Jak EECIV to Czesi mieli jakiś interfejs który podobno dawał radę. ELM raczej na pewno nie obsłuży forda z tego roku z tym EECIV

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2013-06-11 15:48:39

Podbijam temat, gdyż naprawdę mi na tym zależy, nikt nie wie ?
Jak nie będzie odpowiedzi to po paru dniach proszę o zamknięcie tematu.
Pozdrawiam !
2016-09-12 21:59
  
 
 2013-06-10 15:18:54

Czyli kupić sobie jakiegoś ELM'a tak? Bo przydało by się odczytać błędy a nie wymieniać pół autka
Pozdrawiam !
2016-09-12 21:59
  
 
 2013-06-10 10:57:44

Prawdopodobnie nie masz już możliwości odczytu diodami a jedynie za pomocą interfejsu. Moim zdaniem tylko się cieszyć bo można sobie więcej odczytać.

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2013-06-10 00:06:54

Witam!
Na wstępie napiszę, iż przejrzałem większość tutejszych tematów na temat odczytywania błędów niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje zmagania z tym tematem. Posiadam escorta z 98 roku 1.6 16v i jedyne gniazdo jakie udało mi się znaleźć to jest to przy nogach pasażera (chyba, że jestem ślepy ). Podłączyłem się do niego wraz z instrukcją, którą znalazłem gdzieś - 16 pin +12V do anody diody 3 do jej katody. 11 i 5 pin przełącznik bistabilny, który powoduje start testu. Z tego co widziałem to chyba tylko te piny są obsadzone w tym gniazdku. Niestety po podłączeniu diody, świeci ona ciągle (nie miga, nie wyłącza się itd). Nic nie daję przełącznik, wszelkie próby zawodzą gdyż ona ciągle się świeci .
Jest jakiś sposób na odczytaniu błędów? czy tylko przez jakieś specjalne wtyczki?
Słyszałem także, że można tam próbować jak tak się dzieje ELM'em. Ma ktoś może doświadczenie w tej sprawie?
Liczę na odpowiedź i dziękuje z góry
Pozdrawiam Sebastian !

[ wiadomość edytowana przez: Sebatox dnia 2013-06-10 00:07:18 ]
2016-09-12 21:59
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM