| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-17 18:55:33 Jak w temacie. Poszukuję sportowych amortyzatorów do 127, najlepiej gwinty. Jeżeli posiadacie jakiś dobry kontakt do firmy, która coś takiego produkuje to proszę o kontakt.
Pozdrawiam! |
2018-01-18 21:00 | |
Try3ek F&F Sympatyk
bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-10-17 20:51:31 ulubiona firma z warszawy zrobi za 2200 swego czasu sie pytałem, więc zostaje regeneracja z utwardzeniem lub wydanie kupy kasy na niewiadomy efekt. Można też naspawać tuleję z gwintem na seryjny amor i go utwardzić ja tam mam i dorobić sprężynę i po sprawie. ----------------- Poznańska Grupa Rajdowa |
2023-02-03 21:19 | |
yapko F&F MEMBER
Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2012-10-17 22:41:15 Nie ma gotowcow do 127/128 ale dowolnego McPhersona o pozadanej dlugosci/twardosci mozna przerobic. Gorna poduszke musisz wykminic tak zeby pasowala do szpilki a dolne mocowanie pomodzic zeby pasowalo do zwrotnicy i tyle. Ja mam jeszcze nie gotowe, okazyjnie kupione bile B6 do punto II, dolne plaskowniki maja wlasciwy rozstaw, otwory najwyzej wywierce nowe. Gwint mozesz miec od razu (np. TA-Technix do golfa I/II) albo nalozyc rure gwintowana i sprezyne na zwyklego McPhersona.
Obecnie mam seryjne kolumny z wlozonymi wkladami KONI SPORT i przyciete sprezyny.
Udanego rzezbienia ----------------- Jezdzacy Fiat 128 CL gr 2
www.youtube.com/user/yapko128 |
2015-08-19 15:24 | |
pioban
www.banymotorsport.pl Warszawa | 2012-10-17 22:58:06 Ja dorobiłem sobie gwinty do zastavy na grubych wkładach bilsteina.
Wychodzi to ponad 1000 za sztuke. |
2015-12-03 10:07 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-19 22:32:19 A co sądzicie o przerobieniu amorków seryjnych tak żeby tłumienie i odbicie było mniej więcej 1:1 i dodatkowo w górnej części amora zrobić otwór na wentyl i amorki dopompowywać. Banalnie proste, a efekt może być dosyć dobry. Chodzi o jak najmniejszy nakład finansowy, chce auto postawić już na kołach, trochę pojeździć i potem inwestować. |
2018-01-18 21:00 | |
Try3ek F&F Sympatyk
bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-10-20 01:01:07 przecież żeby amortyzator był twardszy, lepiej wybierał dziury to trzeba zmienić jego wnętrzności, dać odpowiednią ilość gazu lub oleju a nie dodawać go więcej czy mniej.
Po drugie zrobienie amorków to koszt 400-600zł jak inwestujesz tyle w auto a na podstawach chcesz oszczędzać to szkoda tej roboty, do tego jeszcze musi być odpowiednia sprężyna i odpowiedni resor, nawet bym się pokusił by dodać lagę choć ten tył tak jest lekki ale lubi się uginać. ----------------- Poznańska Grupa Rajdowa |
2023-02-03 21:19 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-20 01:21:16 Koszt kupna amorków takich jakie mnie interesują to 7tys, a że na razie takiej kwoty nie posiadam chce zrobić coś co będzie się w miarę zachowywać. W amorku są płytki, które przepuszczają odpowiednią ilość oleju, wystarczy je przerobić żeby mieć zupełnie inny amorek. Coś będę kombinował. |
2018-01-18 21:00 | |
gregor125 F&F Sympatyk
Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-10-20 08:27:02 Cytat:
| A co sądzicie o przerobieniu amorków seryjnych tak żeby tłumienie i odbicie było mniej więcej 1:1 i dodatkowo w górnej części amora zrobić otwór na wentyl i amorki dopompowywać. Banalnie proste, a efekt może być dosyć dobry. |
|
Bez komentarza.
Lepiej posłuchaj Piotrka Banego.
Albo kup od Seicento, lub Cinquecento bilmany i poprzerabiaj,.
Dojdzie tylko rura i gwint. Wkład powinien pasować. ----------------- Prorok , czy co......? |
2017-11-28 20:13 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-20 09:54:11 Nie mów kolego, że bez komentarza bo swego czasu czesi właśnie tak robili amorki do swoich rajdowych skód. Rzuciłem tylko temat, szukam najlepszego rozwiązania. |
2018-01-18 21:00 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-20 09:58:35 Nie mów kolego, że bez komentarza bo swego czasu czesi właśnie tak robili amorki do swoich rajdowych skód. Rzuciłem tylko temat, szukam najlepszego rozwiązania. |
2018-01-18 21:00 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-20 10:11:16 Nie mów kolego, że bez komentarza bo swego czasu czesi właśnie tak robili amorki do swoich rajdowych skód. Rzuciłem tylko temat, szukam najlepszego rozwiązania. |
2018-01-18 21:00 | |
Try3ek F&F Sympatyk
bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-10-20 20:56:50 nawet gdy weźmiesz takie od CC choć nie sprawdzałem jak to pasuje to tylko będzie przód z tyłu jest dość specyficzne rozwiązania takie jak by troszkę mcperson ale bez sprężyny ale w sumie jak by obciąć talerz trzymający sprężynę to może by coś podeszło tylko pewnie każde przednie będą za twarde. ----------------- Poznańska Grupa Rajdowa |
2023-02-03 21:19 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-20 21:34:12 Macie może jakieś zdanie na temat czeskiego Protlum bądź HP Sporting? Poważnie myśle o HP właśnie, czy by nie zlecić im amorków. Ważne jest to żeby jednak miały zbiorniczek zewnętrzny bo samochód będzie wykorzystywany na różnych imprezach, czasem typowy rajd, a czasem tor i fajnie by było mieć tą możliwość regulacji. |
2018-01-18 21:00 | |
yapko F&F MEMBER
Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2012-10-21 22:44:31 HP Sporting daje rade. ----------------- Jezdzacy Fiat 128 CL gr 2
www.youtube.com/user/yapko128 |
2015-08-19 15:24 | |
flapjck1 F&F Sympatyk
mini urzut | 2012-10-22 11:01:03 tylko jak pytalem o jakies bardziej profi zawieszenie do miniaka to kwoty byly od 8000 za kpl. z regulacja jednokierunkowa do bodajze 14k z regulacja osobno odbicia i dobicia i zasobnikiem gazu
wiec tanio nie bedzie na pewno |
2018-10-13 02:14 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-22 12:51:33 W HP krzyknęli 1400euro ze zbiorniczkami, a w protlumie 6100zł. Dowiaduje się jeszcze o zawias bez zbiorniczków. Jak widać nie może być tanio żeby było dobrze... |
2018-01-18 21:00 | |
flapjck1 F&F Sympatyk
mini urzut | 2012-10-22 23:45:58 to i tak poszli po rozum do glowy z cenami, chyba ze...
generalnie kilkakrotnie spotkalem sie z opiniami ze polski przedstawiciel hp robi zwyzke ceny o 100%, a jak sie pepikom napisze ze jestes polak to cie wysylaja do niego od razu
jak sie zglaszasz jako pepik po pepicku to traktuja czlowieka normalnie.... |
2018-10-13 02:14 | |
Szym127 F&F MEMBER
Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-10-23 00:07:39 Dzwoniąc do polskiego HP usłyszałem od Pana dziwne stwierdzenie, ze Protlum jest rzekomo lepszy i w HP sporting nie ma sensu robić.
Po tej rozmowie stwierdziłem, ze jak kontakt z HP to tylko z pepikami, napisalem maila, wycenili i podali numer tel z informacją "mr Husek rozumi po polski". Dzisiaj z Huskiem rozmawiałem, ma dzwonić jutro z dokładniejszą wyceną. Także jak coś załatwiać to na pewno nie u nas. |
2018-01-18 21:00 | |
|
|