2012-12-16 17:25:15
Kontakt PW.
Tłumik ala Pachoń pospawany całkiem niedawno, zdjęcie z budowy. Jak ktoś będzie chciał aktualne to zrobię tylko zbytnio nie widzę sensu bo wygląda jak każdy pospawany tłumik po 2 miechach użytkowania czyli 2 imprezach.
Auto idzie na nim lepiej niż na jakimkolwiek pustaku, na niskich obrotach troszkę głośniejszy niż seria, zaczyna się drzeć wtedy kiedy trzeba.
Cena 70 zł
Obrotomierz do 8 tyś. na dwa gary w pełni sprawny , podświetlenie działa, oryginalnie nie posiadał żadnej stopki więc dołączam druciarką , którą na szybko wydumałem i przyklejałem.
Cena 70 zł
Przednie amory Bilsteina, jena szpilka trochę wygięta co widać na zdjęciu ( ale nie próbowałem jej prostować bo wychodzę z założenia , że jak się wykrzywiła to widocznie jej tak wygodniej ).
Jakieś 2 lata temu regenerowane w Zerkopolu, wymienione tłoczyska na nowe i nadal tak wyglądają , na tłoczyskach nie ma najmniejszej ryski.
Do tego komplet poliuretanów.
Amory po regeneracji zostały źle wyregulowane , miałem odsyłać na poprawkę ale spieszyło mi się na rajd więc ubrałem i już potem nie chciało się jakoś zdejmować aby odesłać. Po prostu jeden jest miększy od drugiego. Nie jest to żadna usterka a poprostu kwestia ponownej regulacji. Amory pracują płynnie i bez zacięć.
A i tak myślę, że każdy rajdowiec po zakupie Bil wysyła je do regulacji pod siebie.
Cena 500 zł kpl. na przód - za niedługo wystawię tylne
-----------------
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."
[img]http://img16.imageshack.us/img16/9564/us1c.gif[/img]