2013-04-29 00:18:31
Mam to samo jutro idę po przewód na weekend zrobiłem prowizoryczne uszczelnienie dętką podwójną na obejmach bo delikatnie się przetarł na pierwszym zgięciu u samej góry i teraz kapie jakieś 0,5L na 24h, ale jutro będę miał przewód MKVII z klimą i teraz pytanie:
1. czy poradzę sobie sam z wymianą bez kanału
2. ile płynu kupić do chłodnicy 1,6 16V 99rok 5L wystarczy (bo teraz dolałem wody jakieś 2L) czy 10L cały czas po wymianie rozrządu i pompy wody jeździł na DYNAGEL 2000 do -37
3. Jak ściągnę przewód z dołu z chłodnicy to cały płyn z wodą wyleci, a jaka jest zasada napełniania po wymianie tego przewodu żeby czasem nie zapowietrzyć, bo coś słyszałem że jakoś na rozgrzanym się wlewa, ale wole się dopytać.
4. czy olać i zajechać do mechanika aby wymienił
-----------------
Escort Mk7 1,6 16V Bolero 2,
W220 S400 LONG,
Peugeot 1007
było:
Siena 1,6 16V, Scorpio COSSWORD GHIA 2,9 200KM, CC 700,
BMW 750iL 320KM, Hyundai Excel v. USA,