2013-05-27 23:32:23
NIe nie ja smigam FOcusem na codzien. Coprawda tu po malej kraksie więc bez blendy z przodu:
A co do kolektora to tylko angole moga sobie tak zycie skomplikować. Kolektor z Foki 2.0, plus przespawana flansza pod t25. Kolektor mam gratis bo u mnie siedzi wydech z st170. Dzisiaj zawiozłem do Migdała turbinę z uszczelką i DP, nowe lampy na tył, przepływke 2.0 i krokowiec, smt6. A kolektor tak wygląda:
Allegro
Migdał obiecał, że po weekendzie mój Cabrio zawita na stałę w garażu. Pozstaje dorobić spływ w miskę i przewód zasilający turbo w oliwkę. W zasadzie najgorzej wygląda problem umiejscowienia IC, jako, że MKIV ma dość zabudowany pas. Tak czy inaczej dolot będzie narurkach fi50 ponieważ taki wylot z turbiny i IC. Jedynie da się redukcje na przepustnicę i po robocie.
-----------------
HONDA KILLER
CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2013-05-27 23:35:12 ]