2013-11-05 11:48:44
Po kolei:
Buda - seria, pospawana i psiknięta przez poprzedniego właściciela (moją ciocię, pisałem na tym forum jako 15-latek jakieś bzdury, ale chodziło o tego samego escorta).
Silnik - pełna seria (bardzo zdrowa), wydech bez tłumika (jest na granicy dopuszczalnej głośności, zależy kto bada
)
Zawieszenie - amortyzatory TA Technix (kupione na próbe, sprawują się całkiem ok, czterokrotnie tańsze niż bilstein), sprężyny seria (gdybym założył coś twardszego i niższego to zostałaby mi jazda tylko po torze). Wahacze wymieniane co kilka tankowań
Hamulce - seria, tarcze i klocki brembo, nowy płyn.
Wnętrze - klatka zgodna z zał. J, kubełek sparco dla pilota i kubełek ford motorsport dla kierowcy, pasy 3-calowe, wywalone wszystko
Koła - 15 z R1R na asfalt, 14 z markgumami na szuter/śnieg. Dodatkowo duuużo opon które mi nie podpasowały albo się zjadły
W planach:
- płyta pod silnikiem,
- lekkie podniesienie zawieszenia (zostaję tylko przy rajdach szutrowych),
- wymiana skrzyni (w innym temacie pytałem co z moją zrobić),
- wydech z jakąś home-made regulacją głośności (problemy czasem na BK).
- odelżenie (zderzaki, spoiler, maska, klapa)