2014-03-28 19:06:46
W końcu wiosna
Więc czas na zmianę opon i zawieszenia na letnie.. i tak to w środę wpadł gwint MTS v3. Ogólnie odczucia bardzo dobre, prowadzi się dobrze, fajnie wybiera nierówności, nie jest to jakiś kosmiczny beton.
Ogólnie przy wymianie zawieszenia zrobiłem kilka rzeczy, oprócz zakupionego wcześniej gwintu:
- sworznie wahacza dolnego 555 lewy i prawy
- końcówki drążków kierowniczych 555 lewa i prawa
- poduszki amortyzatorów z tyłu
Za robotę zapłaciłem 300zł u znajomego mechanika który wcześniej remontował mi silnik. Całość zrobiona w ciągu jednego dnia
Do zrobienia została jeszcze zbieżność, ale to dopiero jak całość obniżę jeszcze bardziej.
Jako że bez zdjęć się nie liczy to tak jeszcze wygląda ta koza
Ogólnie przód to pewnie będzie skręcony na maksa, musi być niżej jeszcze o te 2 - 2,5cm, tył tylko nie znacznie niżej z 1,5 cm. Wtedy polecę na zbieżność
-----------------
[IMG]http://www.motostat.pl/user_images/49735/icon3.png[/IMG]