2014-05-01 22:46:13
Witam !
Na sprzedaż wystawiam mojego rajdowego fiata 126p.
Auto zostało zakupione w 2010 roku po czym było sukcesywnie udoskonalane przez ostatnie lata, samochód został przystosowany również pod kat. B1 od której to właśnie zacząłem swoją przygodę z rajdami
Auto przez ten długi czas jazdy nie zawiodło ani razu, nigdy nie wróciłem nim na lawecie ani też na holu, zdarzały się drobne usterki ale zawsze dojeżdżał każdy rajd i bez problemów wracał na kołach
Przejdźmy do opisu auta.
Silnik:
Moc około 40km, zbudowany w Maju 2012r od tego czasu każdy rajd bez żadnej awarii silnika. Jego przebieg od tego czasu to około 5 tys km,pracuje na oleju Motul 10w40, nie bierze oleju ani też nie dymi an wysokich obr, nie ma żadnych wycieków.
-wałek rozrządu w111
-głowica -5,5mm poszerzone kanały wylotowe oraz wycięte prowadnice + miedziana uszczelka
-koło zamachowe 4kg (wyważone)
-korbowody 350g
-obrobione tłoki (podcięcia pod zawory)
-koło pasowe aluminiowe dzielone 1:1
-wolny wydech breda wraz z mocną płytą aluminiową i zdejmowanym wyciszeniem.
-aluminiowe osłony popychaczy
-Dolot lejek RC wykonany z laminatu.
-gaźnik seryjny w pełni zmodyfikowany, kopia Mazika na szczelinowej rurce emulsyjnej itp.
-elektryczna pompa paliwa (niezawodna od 2 lat)
-sprzęgło z bisa.
-elektroniczny zapłon z eleganta odcięcie zapłonu przy 7tys obr. moduł i cewka zapłonowa przeniesione do wnętrza auta.
Skrzynia:
-seryjna po przeglądzie bez wycieków
-nowe poduszki skrzyni
-zabieraki oraz półosie oryginalne bez luzu na wieloklinie.
Zawieszenie tył:
-amortyzatory gazowe Bilstein B6
-skrócone i utwardzone sprężyny
-dystans na koło 10mm
-szpilki kół 80mm wklejone na mocny klej Loctite
Zawieszenie przód:
-amortyzatory KYB
-resor sklepany na 9cm
-szpilki kół 80mm wklejone na mocny klej Loctite
-krótki skręt kierownicy
Hamulce:
-przód hamulce tarczowe z poloneza(przez cały czas bez żadnych problemów)
-tył seryjne hamulce na nowych częściach wraz ze szczękami ferodo.
Felgi:
-zielone felgi aluminiowe RONAL 4szt z letnimi oponami pirelli P3000
-czarne stalowe felgi 4szt w tym dwie zimowe opony dębica frigo w dobrym stanie i 2 opony do wyrzucenia.
-białe stalowe z bisa na oponach nadających się do upalenia
Wnętrze:
-pomalowane na biały kolor
-klatka
-hydrauliczny ręczny (oryginalny hamulec ręczny oczywiście również jak najbardziej sprawny)
-fotele Bimarco C
-pasy Sparco oraz Shrotch
-obrotomierz Lumel MS-2 w idealnym stanie
-obudowa licznika flock
-szerokie nakładki na pedały
-wyłącznik prądu
-bardzo lekkie boczki drzwiowe
-kierownica zamszowa OMP z nabą SIK
Nadwozie wzmocnione poprzez obspawanie kielichów amortyzatorów oraz połączeń zgrzewanych.
Blacharsko do poprawek w kilku miejscach, ogólnie podłoga zdrowa bez żadnych dziur wewnątrz auta.
-dolot z lewej kratki, wycięta półka nad silnikiem
-chromowane zderzaki w bardzo dobrym stanie
Po więcej informacji na temat auta zapraszam na fanpage na facebooku.
https://www.facebook.com/PlewikRallyTeam
tam można obejrzeć całą historię startów tym samochodem oraz wiele filmów
Sprzedaję z wielkim żalem, jednak przyszedł czas na zmianę auta i jestem zmuszony do sprzedaży.
W razie pytań proszę o kontakt tel. 781-735-315
Cena ostateczna za całe auto 3500 plus w tym części które mi zostały z tych kilku lat jazdy
zdjęcia[ wiadomość edytowana przez: mariuszplewik dnia 2014-05-01 22:46:45 ]