Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mk7] problem z odpalaniem

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2014-05-16 22:03:17

Jak mnie pamięć nie myli, to będzie mały prostokątny i brązowy znajdujący się w gnieździe R9 .


-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska

[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-05-16 22:04:07 ]
2020-04-05 12:24
  
 
 2014-05-16 21:47:23

Chętnie bym to sprawdził ale nie mam pojęcia teraz który to ma być.
2016-02-24 18:07
  
 
 2014-05-16 19:13:46

a przekaznik od pompy działa poprawnie?

-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB
2023-12-23 23:55
  
 
 2014-05-16 19:10:31

Masz esa z 95 roku z tego co wiem a na necie jest masa opisow bezpiecznikow do esa. Fakt. Ale to sa oznaczenia po 96 roku z tego co pamietam. A po 96 es mk7 wyglada tak samo ale elektryka względem roku 95 różni sie elektryka. Pinami na przykład.



-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-05-16 19:11:29 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2014-05-16 17:42:32

Dokładnie tak, przed chwilą doczytałem. Tylko kwestia teraz taka, że po wypięciu 14 bezpiecznika praca pompy się nie zmieniła.
2016-02-24 18:07
  
 
 2014-05-16 17:40:40

były skrzynki z 28 bezpiecznikami w mk5 i mk6, a w mk7 34+alarm (35 bezpiecznik). musisz miec skrzynke z mk7

-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB
2023-12-23 23:55
  
 
 2014-05-16 16:56:21

Jeszcze jedna kwestia. Znalazłem na necie dwa rodzaje skrzynki bezpieczników i tam pompa paliwa odpowiada w pierwszym przypadku za bezp. nr 5 a w drugim za 14. Z tym, że pierwsza skrzynka ma 28 pozycji, a druga 38 bodajże. U mnie jest 35 pozycji i po wyjeciu odpowiednio 5 i 14 bezpiecznika pompa paliwa dalej brzęczała. Ma ktoś schemat tej skrzynki? I w którym miejscu znajdę przekaźniki?
2016-02-24 18:07
  
 
 2014-05-16 15:30:54

Tak działało do czasu Krzysiu, ale wczoraj po 15 minutach przekręcania na zapłon i z powrotem poddałem się i poszedłem skopać pompe.. no i odpalił.
2016-02-24 18:07
  
 
 2014-05-16 14:44:32

mam taką probówkę przecież ... gdzieś
jak Ci nie chce tak palic, to zrób 2-3, moze 4 razy kluczykiem od zera do zapłonu i odpali na 100%

przeczyszczenie wtyczki też nie jest złym pomysłem

Nie słyszałem o tym, by pompa komuś padła w escorcie.



-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-05-16 14:45:14 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2014-05-16 14:40:27

No ale jak by nie było prądu to by w ogóle nie palił. A pompa ewidentnie chodzi... przeczyszcze, zmierzę i zobaczymy co dalej.
2016-02-24 18:07
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM