2015-03-12 22:46:38
Awaryjny tryb pracy urządzenia sterującego
W razie niesprawności mikroprocesora, wykrytego przez jego moduł samodiagnostyki, elektroniczne urządzenie sterujące przechodzi do awaryjnego trybu pracy. Czas otwarcia wtryskiwaczy oraz kąt wyprzedzenia zapłonu nie są regulowane i pozostają stałe. Oznaką niesprawności elektronicznego urządzenia sterującego i przejścia do trybu awaryjnegojest słyszalna we wnętrzu samochodu stała praca pompy paliwa po włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika), gdyż w normalnym trybie pracy po upływie 1 sekundy od włączenia zapłonu bez uruchamiania silnika pompa paliwa jest wyłączana przez elektroniczne urządzenie sterujące.
teza1 sterownik jest na tyle uszkodzony ze nie jest w stanie zapisac jednego stalego czasu otwarcia wtrysku i nie moze zastapic go srednia z czasow bo uszkodzona zostala jego pamiec
Przekaźnik pompy paliwa
Przekaźnik pompy paliwa, sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące EEC IV, zapewnia zasilanie elektryczne silnika pompy paliwa. Po włączeniu zapłonu przekaźnik działa przez 1 sekundę i pompa paliwa wytwarza w tym czasie w układzie zasilania wymagane ciśnienie paliwa. Podczas obrotu wału korbowego silnika elektroniczne urządzenie sterujące odbiera impulsy z czujnika położenia i prędkości obrotowej oraz podtrzymuje zasilanie przekaźnika. Po zatrzymaniu silnika przekaźnik nie jest już zasilany i silnik elektryczny pompy także się zatrzymuje.
teza2 czujnik polozenia lub jego obwod walu zostal uszkodzony i podaje ciagly sygnal przez co praca pompy i wtryskow jest tez stala...hmmm tylko tak.jego rezystancja powinna wynosic200 do 450Om.u mnie wynosi394 jak sie nie myle czyli norma a iskra na miejscu....
kto jest za teza1 niech sie odezwie
posiadacz sterownika do rsa bez immo takze