Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[126] Odprężenie silnika

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2015-03-15 13:17:52

Czy jest sens odprężać silnik dając uszczelkę pod głowicę o grubości 3mm? Głowica splanowana 6mm. Czy szukać innej głowicy.
2015-07-23 10:50
  
 
 2015-03-15 14:42:42

A nie lepiej dac podkladki pod cylindry. 6mm to jakos ekstremalny plan nie jest, no chyba ze jezdzi sie na seryjnym walku.

-----------------
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/149527
http://www.youtube.com/user/pawelzoladek84
2024-11-03 20:25
  
 
 2015-03-15 16:47:26

Docelowo wałek 555 tłoki zwiększające poj. na 700cc. lekkie korby lekki zamach, głowica obrobiona. Tylko z jakiego materiału wykonać podkładki pod cylindry. Plan głowicy chce zniwelować do 3mm.
2015-07-23 10:50
  
 
 2015-03-15 17:54:16

Z miedzi. Robisz na zamownienie podkladki na dana grubosc


[ wiadomość edytowana przez: zolo dnia 2015-03-15 17:56:16 ]
2024-11-03 20:25
  
 
 2015-03-15 19:11:39

Wytocz ub wytnij z kwasówki ewentualnie z zwykłej stali pierścienie pod cylindry, pod głowice nie ma sensu bo musisz dawać dwie uszczelki. Lub druga opcja skoro robisz 700cm po prostu mniej stocz tuleje i po problemie
Pamiętaj jeszcze że jeśli dasz tłoki z cc i korby oryginały to już masz w serii odprężony o 6mm.

[ wiadomość edytowana przez: RUFF dnia 2015-03-15 19:13:20 ]
2021-03-03 09:37
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM