Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Wymiana uszczelki pod głowicą

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2015-10-22 18:11:58

Jeśli masz sprzęt to wymienił bym jeszcze uszczelniacze zaworowe. Jeśli mówisz, że wszystko szczelne no to zaworów nie musisz ruszać. Ja dwa tygodnie temu robiłem u siebie remont głowicy, zdążyłem wymienić uszczelkę zanim się "popsuła". Dotarłem zawory i wymieniłem uszczelniacze. Skoro masz zdjętą głowice, to polecam tak zrobić i masz spokój
2016-02-24 18:07
  
 
 2015-10-22 09:01:29

Na opakowaniu raczej nie ma ( reinz) chyba, że pod samą uszczelką, otworzę przed samym założeniem, aby silikon nie wysechł ( czy czym tam powleki uszczelkę ).
1.6 zetec, 16V, 90 KM, 1997r. - no ta bene najlepszy rocznik eskorta .
2018-08-26 10:21
  
 
 2015-10-21 21:21:59

Poziom 1 25Nm
Poziom 2 45Nm
Poziom 3 105°
A i łożysko wałka rozrządu 19Nm
Według autodaty.

[ wiadomość edytowana przez: Mati10202 dnia 2015-10-21 21:25:41 ]
2017-04-06 22:00
  
 
 2015-10-21 21:02:49

Podaj jaki rocznik i kod silnika,albo moc.
2017-04-06 22:00
  
 
 2015-10-21 15:50:21

tak jak w WKŁ, albo jak są momenty podane na opakowaniu od uszczelki to takimi
2024-01-03 15:40
  
 
 2015-10-21 14:25:04

Co z momentami dokrecania śrub?
Głowica prosta i szczelna .
2018-08-26 10:21
  
 
 2015-10-21 08:50:01

no to bier głowicę i leć do siemianowic albo mysłowic na planowanie, bez tego to się nie obejdzie.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2015-10-21 08:31:22

Mam już głowicę na stole, wyszła razem z kolektorem ssącym. Rozrząd jest ok. (pasek, rolki, itd).
Każda informacja sie przyda, która bedzie pomocna przy składaniu.
Głowica:
1 etap --> 20-30Nm
2 etap --> 40-55Nm
3 etap --> obrót o kąt 90-120 st.
Łożyska wałków rozrządu:
1. 10Nm
2. 17-20 Nm.
Tak podaje książka, zgadza się?.
2018-08-26 10:21
  
 
 2015-10-20 21:07:42

A co do uszczelki to odpinasz osprzęt głowicy tj. Przewody wodne, elektryka z wtrysków, paliwowe przewody, podciśnienia. Od strony mechanicznej to kolektor ssący i wydechowy,będziesz musiał rozkopać rozrząd,jeśli niewiesz kiedy był wymieniany a są odbicia zębów na pasku to warto było by go wymienić przy okazji,nie zapomnij spuścić wody.Jeśli coś pominąłem lub pomyliłem to poprawcie mnie.
2017-04-06 22:00
  
 
 2015-10-20 21:06:56

A co do uszczelki to odpinasz osprzęt głowicy tj. Przewody wodne, elektryka z wtrysków, paliwowe przewody, podciśnienia. Od strony mechanicznej to kolektor ssący i wydechowy,będziesz musiał rozkopać rozrząd,jeśli niewiesz kiedy był wymieniany a są odbicia zębów na pasku to warto było by go wymienić przy okazji,nie zapomnij spuścić wody.Jeśli coś pominąłem lub pomyliłem to poprawcie mnie.
2017-04-06 22:00
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM