2016-07-24 20:06:12
Chyba sobie poradziłem bez schematów mk5. Wygląda że wszystko działa i zasilania dochodzą tam gdzie powinny,wentylator chlodnicy też działa. Mk5 ma taką samą biała kostkę w skrzynce, ma też te same przekaźniki o których pisał Rocky, ale u mnie wszystkie przekazniki brązowe wg oryginalnej instrukcji.
Za to skrzynka mk5 ma zupełnie inaczej wyprowadzone przewody w białej kostce niż w mk6 i tym bardziej mk7.
Użyłem tylko 3 kabelkow ze skrzynki, zasilanie z przycisku, zasilanie po załączeniu silnika (ten sygnał pojawia się na przekaźniki R10 który powiązany jest z R12, tego R12 miałem bo mam grzania szybę) i obieg zamknięty który u mnie i tak nie będzie działał bo nie wycialem otworów.
R11 nie użyłem bo i tak brakowało mi pomysłu jak go użyć, bo z pomiarów wynikało że nie nada mi się na nic. Zrobiłem zwore we wtyczce w podszybiu żeby ominąć przekaźnik który jest w mk7 (odpiecie kompresora przy maksymalnym obciążeniu silnika). Za to dołożyłem info na komputer o załączeniu kompresora. We wtorek nabijam klime i zobaczymy czy wszystko szczelne i czy ruszy od razu
-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0