| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ
2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-12-19 23:02:55 Kolektor dasz swój. Tak jak mówiłem, wszystko plug & play. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
2024-03-07 13:51 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-19 22:58:51 Cytat:
| 2015-12-19 13:58:15, SzokoLada pisze:
Jeżeli już bawimy się w kupno nowego silnika, to kup lepiej na start 1,7.
|
|
Dzięki za pomysł i telefon, to ma sens. Zastanawia mnie jeszcze tylko kwestia kolektora wydechowego. Bo ten od 1.7i ma chyba wyjście do sondy, a jak wtrysk wyrzucę i zastąpię gaźnikiem, to co będzie sterować sondą? Czy pasuje kolektor wydechowy od 1500 i się go podmienia czy jest jakiś inny patent?
Morphio, co do uszkodzenia koła zamachowego - lewa górna część zdjęcia, ale może rzeczywiście kiepsko to na tym zdjęciu widać.
[ wiadomość edytowana przez: politolog16 dnia 2015-12-19 22:59:41 ] |
2023-08-21 17:26 | |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ
2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-12-19 13:58:15 Jeżeli już bawimy się w kupno nowego silnika, to kup lepiej na start 1,7. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
2024-03-07 13:51 | |
morphio ŁADZIARZ
VAZ 2107 148kM Opole | 2015-12-19 12:23:47 Cytat:
| politolog16 pisze: Nie wiem czy to dobrze widać, ale jest wyszczerbione... |
|
w którym miejscu bo nie widzę ? |
2024-10-02 18:02 | |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ
Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2015-12-19 09:03:32 Za tyle to możesz kupic kompletny nowiutki słupek u Bartka ----------------- Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986 |
2024-09-17 22:45 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-18 22:57:29 Cytat:
| 2015-12-18 19:28:26, morphio pisze:
a po co korbowody i koło zamachowe ? coś mi się wydaje że dobrze cię wyczochrają tylko dlatego że ty jesteś zielony w mechanice gdybyś był z okolic Opola to bym ci pomógł
|
|
Może nie będzie tak źle. Po to jest forum, żeby zweryfikować czy wszystko trzeba robić. Na razie żadnej decyzji nie podjąłem. Korbowody może rzeczywiście trochę na wyrost.
Co do koła to chyba jednak się kwalifikuje do wymiany.
Nie wiem czy to dobrze widać, ale jest wyszczerbione...
|
2023-08-21 17:26 | |
morphio ŁADZIARZ
VAZ 2107 148kM Opole | 2015-12-18 19:28:26 a po co korbowody i koło zamachowe ?
coś mi się wydaje że dobrze cię wyczochrają tylko dlatego że ty jesteś zielony w mechanice
gdybyś był z okolic Opola to bym ci pomógł |
2024-10-02 18:02 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-18 18:38:12 Nie mam przed nosem tych wyliczeń, ale do tego korbowody 250, koło zamachowe do 150, jak nowe koło to i sprzęgło za 200, a jeszcze szlifierz, który za szlif wału i cylindrów chce 500, włożenie tłoków na ciepło ze 150 plus planowanie bloku i głowicy i robi się niestety wyraźnie ponad 2 tys. |
2023-08-21 17:26 | |
morphio ŁADZIARZ
VAZ 2107 148kM Opole | 2015-12-18 17:19:29 Cytat:
| politolog16 pisze: Same szlify i części dobrej jakości wyniosłyby 2,4 tys. Do tego robota mechanika. |
|
boże w którego nie wierzę, skąd takie ceny ??
tłoki+sworzeń+pierścienie - do 300
panewki zestaw po 35-50 razy 2
komplet uszczelek na silnik 58
używana głowica ja sie trafi to 150 jak nie to 300
rozrząd 150
szlify po znajomości 400-500
mi wychodzi jakieś 1400-1500 złotych max, tylko poskładać |
2024-10-02 18:02 | |
Pereira Poddębice | 2015-12-18 10:42:26 Jak chcesz kupić silnik używany, to jedź go obejrzeć z ciśnieniomierzem. Żaden problem, nawet wyciągnięty silnik da radę tak sprawdzić. Kładziesz silnik na oponie, wykręcasz świece, dajesz akumulator i po kolei sprawdzasz ciśnienia. Tylko rozrusznik musi oczywiście być założony. Jeśli ma wysokie i równe ciśnienie na tłokach, to można podejrzewać, że i wał prawdopodobnie będzie zdrowy.
Niektórzy nawet na oponie odpalają kompletny silnik, żeby wstępnie ocenić jego pracę (i ciśnienie oleju, jeśli mają czym sprawdzić). Butelka z paliwem i wężykiem robi za bak, przynajmniej trzy osoby są do tego potrzebne (jeden trzyma "bak", inny silnik, a jeden odpala).
Zakup używanego silnika to jednak zawsze loteria, ale bez ryzyka nie ma zabawy
Aha, złom podobno potaniał, pamiętaj o tym, gdybyś kupował całe auto jako dawcę.
|
2021-10-06 21:50 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-17 23:25:42
Taki przykład. Tej śruby nie powinno być chyba widać. Tuleje wytarte przez łańcuch. Normalnie regeneracja w moich okolicach ok. 350 zł, a od takiego stanu chcą 600. To ja już wolę kupić nową za 350 i dać 200 za przełożenie bebechów.
Gdyby chociaż wał miał wymiar, to bym robił. A tak to szlif wału, panewki, korbowody. Szlif cylindrów, tłoki, pierścienie, koło zamachowe warto by przy okazji bo się o to prosi. Jak nowe koło to i sprzęgło warto itd. Jak już robić, to porządnie, ale wtedy rachunek jest nie do udźwignięcia na ten moment.
Czy kota w worku? Miałem podejrzenia, że może mnie czekać wymiana uszczelki pod głowicą, ale chyba ciężko było przewidzieć co jest w środku. Na słuch pracował ładnie. Nie dymił podejrzanie. Zrobiłem test na uszczelkę i nie było przedmuchów. Takie chyba ryzyko tej zabawy... Chociaż gdybym pewnie znał się lepiej, to bym mógł go lepiej posprawdzać. |
2023-08-21 17:26 | |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ
2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-12-17 22:56:10 Oj politolog! Szukał, sprawdzał, a kupił kota w worku. Dlaczego głowicy nie opłaca się regenerowac? Mogę ci zrobić regenerację, żaden problem. Dawaj 300 zł i wysyłaj. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
2024-03-07 13:51 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-17 21:50:47 Dzięki Andrzeju.
Chyba muszę zmienić koncepcję. Słabo wygląda ten mój silnik
Wal korbowy też do szlifu, głowicy trzeba szukać nowej...
Same szlify i części dobrej jakości wyniosłyby 2,4 tys. Do tego robota mechanika. Chyba poszukam używanego silnika, np. z gwarancją rozruchową. Ryzyko jest oczywiście, ale 3 tysiące w sam silnik na teraz nie mogę wpakować.
Ewentualnie kupię jakąś zgniliznę na części, ale z silnikiem, który można obejrzeć w akcji. Wyjmę co się nada, a resztę oddam na złom. Może ktoś zna źródło gdzie mogę dostać w miarę sprawdzony silnik?
|
2023-08-21 17:26 | |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ
Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2015-12-17 20:37:55 Cytat:
| 2015-12-17 16:00:58, politolog16 pisze:
Muszę niestety poszukać głowicy, bo zupełnie nie opłaca mi się regeneracja tej co mam. Czy głowica z oznaczeniem 2105 będzie pasować do mojego silnika z oznaczeniem 2103? Silnik się zgadza - 1,5. Na chłopski rozum nie powinna pasować, ale już się zorientowałem, że sporo części pasuje do kilku modeli
|
|
Nie będzie - głowica z oznaczeniem 2105 pasuje tylko do silnika 2105 czyli do 1300 na pasku. ----------------- Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986 |
2024-09-17 22:45 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-17 16:37:16 To drugi wariant. Kupić silnik, rozebrać z tego co się przyda, zdjąć głowicę, a resztę oddać na złom Ale ta głowica o którą pytam jest po regeneracji więc to pewniejsza za opcja. |
2023-08-21 17:26 | |
blazi88
Krobia | 2015-12-17 16:22:06 A nie łatwiej byłoby znaleźć cały silnik? |
2018-11-29 21:51 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-17 16:00:58 Muszę niestety poszukać głowicy, bo zupełnie nie opłaca mi się regeneracja tej co mam. Czy głowica z oznaczeniem 2105 będzie pasować do mojego silnika z oznaczeniem 2103? Silnik się zgadza - 1,5. Na chłopski rozum nie powinna pasować, ale już się zorientowałem, że sporo części pasuje do kilku modeli |
2023-08-21 17:26 | |
glod ŁADZIARZ
2104/05 Katowice | 2015-12-16 12:14:27 Święte słowa Szokolady
Cytat:
| . Konkretnie Łada, jeżeli chcesz mieć zajebioze, to musisz kupić koło nastawne, z naciskiem na musisz. Łada ma wałek w głowicy, wiec różna wysokość głowicy, długość łańcucha, paska, nie zbyt precyzyjnie wykonane elementy, to wszystko wpływa na położenie wałka. Dlatego, jeżeli jesteś kumaty, to zakładasz takie koło i ustawiasz wszystkie znaki, tak jak trzeba, a nie tak jak się uda. Uważam dalsze dyskusje za bezsensowne i przypominam każdemu, że każdy użytkownik łady, powinien zainwestować w koło nastawne. |
|
Popatrz na dział techniczny klik
Ten kto założył wątek (Bartek) pomaga nam w zdobywaniu róźnych części z Rosji. Zapytaj go o regulowane koło rozrządu to się dowiesz [ |
2024-08-21 07:56 | |
politolog16
Warszawa | 2015-12-16 10:23:00 Wy mi lepiej powiedzcie o co chodzi z tą regulowaną zębatką wałka rozrządu
Czy warto ją zakładać i czy gdzieś ją w Polsce kupię? I właściwie dlaczego oryginalna, nieregulowana zębatka nie pozwala dobrze ustawić rozrządu względem wału korbowego? Na forum nie mogę znaleźć, ale ta wyszukiwarka jest dość marna więc może ktoś po prostu linkiem podratuje... |
2023-08-21 17:26 | |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ
2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-12-16 06:56:46 Cytat:
| 2015-12-15 23:18:56, fragles94 pisze:
Nie prawda, u mnie przy 12atm było max 140
|
|
No to szukaj usterki. Przy 12atm leci 180. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
2024-03-07 13:51 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 ... 9 10 11 ] |
|