2017-03-03 00:44:27
Witam.Panowie może ktoś coś wie i pomoże. Kupiłem Łada Niva 2005 r, 1.7MPI, Benzyna + LPG (zwykły, nie sekwencja). Jest taki problem, że strasznie się grzeje ( w szczególności w ciepłe dni) nie ma mocy, muł, pali od skur......a jak mustang i na benzynie i na gazie ( tak jakby zalewało?), zapala się lampka silnika (błąd, który za każdym razem przed odpaleniem kasuje odłączając i podłączając bezpiecznikiem, bo jeszcze większy muł jak jeździ na trybie awaryjnym). Głównie chodzi o to, że nie mogę sczytać błędu przez komputer (BOSH), ponieważ poprzedni właściciel jakimś magicznym sposobem odłączył immobilizer i przez to nie można podłączyć się pod komputer. Nachodzą mnie nawet myśli, czy nie wypierdzielić tej całej elektroniki i nie przerobić na gaźnik
![](https://img.motonews.pl/s/15.gif)
Wymieniałem już sondę lambda, pompę wody, wszystkie czujniki i wiele innych pierdół i dalej nie mogę dojść co tam się dzieje ?
-czy ten immobilizer można odłączyć po przez przecięcie jakiegoś kabelka, bo jak tak to będę szukał po kablach ?
- czy w ostateczności przerobienie tej wersji Łady na gaźnik jest możliwy i jakie to mogą być koszta na oko ?