| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
zibo666 Sympatyk FEFK
Ford Escort Częstochowa | 2013-06-02 17:35:58 zapomnialem jak bede przy aucie to zobacze bo mam jeszcze sztuke. wygląda następująco:
----------------- "...siema, teraz Gural król podziema, dudni ziemia dobra dosyć pierd***nia..." |
2023-11-13 21:23 | |
Marcin91 Sympatyk FEFK
Ford Escort MKVII Ostrów Wielkopolski | 2013-06-01 17:41:44 bo febi to przepakowacz patrzyłeś czy tuleje mają zdarte jakieś logo? ----------------- #2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3| |
2018-12-04 14:46 | |
zibo666 Sympatyk FEFK
Ford Escort Częstochowa | 2013-06-01 16:57:34 śrub nie wymieniałem, z reszta chyba nie ma takiej potrzeby wszystko z nimi bylo ok tuleje firma Febi, czytałem o nich, wielu poleca a slyszalem nawet że Febi pakuje oryginaly Forda do pudełek i zdziera logo , z reszta na necie nawet jest gdzies temat ziomek sie wypowiadał. wczesniej kupilem jakieś tansze gówno i pojezdzilem na nich jakies pol roku. zobaczymy jak te sie sprawdza. ----------------- "...siema, teraz Gural król podziema, dudni ziemia dobra dosyć pierd***nia..." |
2023-11-13 21:23 | |
Marcin91 Sympatyk FEFK
Ford Escort MKVII Ostrów Wielkopolski | 2013-06-01 15:20:46 Cytat:
| 2013-06-01 15:09:25, zibo666 pisze:
ja dzisiaj przeprowadzilem akcje wymiany tulei. stara wyszla bezproblemowo przy pomocy śruby i paru konkretniejszych podkładek i kawałka rury. z nową rowniez nie bylo problemu. wieksza podkladka na tuleje i w dziure ją. glownie trzeba pamietac o idealnym ustawieniu. ja posmarowałem delikatnie sam brzeg zeby plynniej wchodzila. na koniec zrobiłem tak jak kolega nowypn, zostawilem niedokrecone sruby i po opuszczeniu dokrecilem. efekt - z tylu nic nie wali, nie puka i co najwazniejsze 180pln w portfelu.
|
|
śruby nowe? Jakie tuleje kupiłeś? ----------------- #2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3| |
2018-12-04 14:46 | |
zibo666 Sympatyk FEFK
Ford Escort Częstochowa | 2013-06-01 15:09:25 ja dzisiaj przeprowadzilem akcje wymiany tulei. stara wyszla bezproblemowo przy pomocy śruby i paru konkretniejszych podkładek i kawałka rury. z nową rowniez nie bylo problemu. wieksza podkladka na tuleje i w dziure ją. glownie trzeba pamietac o idealnym ustawieniu. ja posmarowałem delikatnie sam brzeg zeby plynniej wchodzila. na koniec zrobiłem tak jak kolega nowypn, zostawilem niedokrecone sruby i po opuszczeniu dokrecilem. efekt - z tylu nic nie wali, nie puka i co najwazniejsze 180pln w portfelu. ----------------- "...siema, teraz Gural król podziema, dudni ziemia dobra dosyć pierd***nia..." |
2023-11-13 21:23 | |
nowypn Sympatyk FEFK
Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2013-05-31 22:22:22 A podczas montażu belki koniecznie trzeba pozostawić nie dokręcone śruby i wtedy opuścić autko z podnośników tak aby belka ustawiła się odpowiednio pod obciążeniem auta i dopiero wtedy dokręcić do oporu bo inaczej bardzo szybko tuleje będą znowu do wymiany. ----------------- Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :) |
2021-03-23 13:57 | |
Marcin91 Sympatyk FEFK
Ford Escort MKVII Ostrów Wielkopolski | 2013-05-23 23:30:25 no racja jak tuleja się skantuje na początku to żadna śruba nie pomoże, pierw trzeba ją idealnie naprowadzić, jak już troche wejdzie to potem z górki i nie polecam smarować tulei smarem, wejdzie łatwiej ale potem może sie wyrobić ----------------- #2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3| |
2018-12-04 14:46 | |
cwojdzik Sympatyk FEFK
MK 7 kombi Sulejewo | 2013-05-23 22:14:16 Wiec tak wyjecie bez prasy możliwe ale ciężkie , ja zrobiłem z rury wyciskacz średnica taka by naszło na tuleje do rury dospawane dwa kątowniki 2x2 i na środku wywiercona dziura do śruby , śruba do wykręcania chyba 16 drobnozwojowa, nakrętki po dwie z każdej strony duże podkładki i powoli wyszło do wciskania ten sam sprzęt tylko odwrotnie użyty , fotkę mogę przesłać dopiero w sobotę jak chcesz.
Marcin sama śruba wiele nie da bo jak idealnie nie wycentrujesz tulei to za diabla nie wskoczy albo się zatnie dlatego ten kawałek rury by idealnie wycentrować |
2015-01-29 16:51 | |
R_O_Y Sympatyk FEFK
Mk VII kombi Inowrocław | 2013-05-23 21:56:41 Tuleje mam już kupione, wziąłem MOOGa. Jutro sobie dorobię podkładki i śruby do wciskania i zobaczymy jak to pójdzie.
W temacie wyjmowania starych to słyszałem, że pomoże ścięcie gumy po jednej stronie, młotek i sama wyskoczy.
W temacie śrub - nowe raczej nie będą potrzebne więc cofam pytanie.
Nowe śruby będą potrzebne pod warunkiem problemów z gwintami, czyli gdy będą duże problemy z odkręceniem. Jako takie zużycie śrub, owszem możliwe, ale mało prawdopodobne. Ja obawiałem się, że pojawił się luz pomiędzy tuleją a śrubą tak pewnie nie będzie ponieważ dokręcona śruba ściska wewnętrzną część tulei i tam jest przyłożona główna siła.
Tyle teorii, może jutro się za to wezmę to opiszę co i jak. |
2017-01-10 10:05 | |
Marcin91 Sympatyk FEFK
Ford Escort MKVII Ostrów Wielkopolski | 2013-05-21 14:09:29 Cytat:
| 2013-05-21 11:09:31, R_O_Y pisze:
prasy chciałbym uniknąć bo wtedy trzeba całą belkę wyjąć, a to poza amortyzatorami jeszcze hamulce (rurki, linki i czujniki ABS-u) zawsze można coś urwać.
|
|
Tak wziął pod uwagę przewody hamulcowe
Ja również dołączam się do pytania, bo też czeka mnie ten zabieg. Co ze śrubami? Kupić nowe? A stare tuleje raczej łatwo pójdzie wyjąć, gorzej z nowymi, ale jak się będzie miało je kupione to można dorobić do nich dwa płaskowniki z otworami, kawałek nagwintowanego pręta i pod autem wprasować je w belke i po zabawie ----------------- #2536
FORD ESCORT HATCHBACK TDi
\________|POS 1V14|_________/
MZ ETZ 251e
| POS |
|6TM3| |
2018-12-04 14:46 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|