2007-05-06 23:21:46
w mk 3 jest inny. Watpie zebys cos zle podlaczyl bo tam wtyczki pasuja tylko w jeden sposob. Najprawdopodobniej masz zle ustwiony wtrysk lub tez cos zwalone. Najprostszym sposobem byloby podmienic wtryski....a tu masz moje wypociny z innego forum:
zacznijmy od tego na jakie swiece?? jedyne co dziala w rst to Motorcraft albo NGK. Poza tym widze ze to rst wymaga regulacji czyt. wizyty u kogos ktos sie zna.Mozesz to zrobic sam
Smile Krotki opis:
1.Najpierw ustwic musisz czujnik pozenia przpustnicy (to czarne pudelko z wtyczka przy przepustnciy).Musi byc tak ze jak dotykasz przepustnicy (dodajesz gazu reka) to slychac pykniecie. Jezeli tak nie jest to odkrecasz srubki i ustawiasz tak zeby kliknelo. Wtedy dokrecasz i jak poruszeszysz gazem ma klikac.
2. Mieszanka >> zdejmujesz puche od filtra. Na wlaczonym silniku dotykasz klapy od przeplywomierza. Wciskasz ja na sec na 1mm. Jezeli wzrosna obroty to za ubogo,jezeli drastycznie spadna to za bogato. Odkrecasz srubke ktora znajduje sie na srodoku przeplywomierza (pomiedzy rozdzielaczem a klapa) i wsadzasz tam ampula 3mm dosc dlugiego. Essi moze zgasnac bo lewe powietrze zlapie. Jezeli bylo z ubogo to delikatnie przekrecasz zgodnie ze wskazowkami zegara,jezeli za ubogo to w przciwna. Wyjmujesz klucz,zatykasz dziure,delikatna przegazowka i znow test klapa. Obroty maja praktycznie nie spadac a napewno nie wzrastac.
3. Zaplon to juz albo na oko po druciarsku albo lampa profeska
4. Obroty jalowego biegu srubka na dolocie przy przepustnicy (od spodu)
5. Turbina>>albo padnieta albo trzeba aktuator naciagnac. Jezli pompuje ci max 0.4 to musisz wejsc pod samochod. Zobaczysz puszke przyczepiuona do turbiny z wystajaca nozka zakonczona uchem. Zdejmujesz ucho z bolczyka,wkrecasz 1,2 obroty,zakladasz i patrzysz ile laduje. Z twoijego opisu wynika ze moze byc rowniez padniety elektrozawor. To takie okragle badziewie do ktorego ida 3 rurki zamontowane do skrzyni biegow. Jak wlaczasz stacyjke powinienes slyszec glosne cykniecie spod maski,jezeli nie to cos nie tak. Mozesz go wywalic na amen i podlaczycz turbo z aktuatorem na krotko. rzeba wtedy wyregulowac doladowanie jak wyzej.
Pffffff to tyle na odleglosc....pamietaj ze masz wtrysk mechaniczny i wszystkie rurki musza byc szczelne. Zadnych dziur itp bo beda rozne kwiatki.
-----------------
HONDA KILLER
CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i