Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Escort rs turbo mk2 problem z wtryskiem

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-05-07 08:37:28

Cytat:
2007-05-06 21:41:13, rk131 pisze:
wielkie dzieki za schematy!! ale jeszcze jedno pytanie czy typ ke-jetronica w mk3 jest taki sam jak w mk4?? bo mam tych schematow juz trzy i kazdy jest inny



Jest inny.

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2007-05-06 23:21:46

w mk 3 jest inny. Watpie zebys cos zle podlaczyl bo tam wtyczki pasuja tylko w jeden sposob. Najprawdopodobniej masz zle ustwiony wtrysk lub tez cos zwalone. Najprostszym sposobem byloby podmienic wtryski....a tu masz moje wypociny z innego forum:

zacznijmy od tego na jakie swiece?? jedyne co dziala w rst to Motorcraft albo NGK. Poza tym widze ze to rst wymaga regulacji czyt. wizyty u kogos ktos sie zna.Mozesz to zrobic sam
Smile Krotki opis:
1.Najpierw ustwic musisz czujnik pozenia przpustnicy (to czarne pudelko z wtyczka przy przepustnciy).Musi byc tak ze jak dotykasz przepustnicy (dodajesz gazu reka) to slychac pykniecie. Jezeli tak nie jest to odkrecasz srubki i ustawiasz tak zeby kliknelo. Wtedy dokrecasz i jak poruszeszysz gazem ma klikac.
2. Mieszanka >> zdejmujesz puche od filtra. Na wlaczonym silniku dotykasz klapy od przeplywomierza. Wciskasz ja na sec na 1mm. Jezeli wzrosna obroty to za ubogo,jezeli drastycznie spadna to za bogato. Odkrecasz srubke ktora znajduje sie na srodoku przeplywomierza (pomiedzy rozdzielaczem a klapa) i wsadzasz tam ampula 3mm dosc dlugiego. Essi moze zgasnac bo lewe powietrze zlapie. Jezeli bylo z ubogo to delikatnie przekrecasz zgodnie ze wskazowkami zegara,jezeli za ubogo to w przciwna. Wyjmujesz klucz,zatykasz dziure,delikatna przegazowka i znow test klapa. Obroty maja praktycznie nie spadac a napewno nie wzrastac.
3. Zaplon to juz albo na oko po druciarsku albo lampa profeska
4. Obroty jalowego biegu srubka na dolocie przy przepustnicy (od spodu)
5. Turbina>>albo padnieta albo trzeba aktuator naciagnac. Jezli pompuje ci max 0.4 to musisz wejsc pod samochod. Zobaczysz puszke przyczepiuona do turbiny z wystajaca nozka zakonczona uchem. Zdejmujesz ucho z bolczyka,wkrecasz 1,2 obroty,zakladasz i patrzysz ile laduje. Z twoijego opisu wynika ze moze byc rowniez padniety elektrozawor. To takie okragle badziewie do ktorego ida 3 rurki zamontowane do skrzyni biegow. Jak wlaczasz stacyjke powinienes slyszec glosne cykniecie spod maski,jezeli nie to cos nie tak. Mozesz go wywalic na amen i podlaczycz turbo z aktuatorem na krotko. rzeba wtedy wyregulowac doladowanie jak wyzej.

Pffffff to tyle na odleglosc....pamietaj ze masz wtrysk mechaniczny i wszystkie rurki musza byc szczelne. Zadnych dziur itp bo beda rozne kwiatki.


-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2007-05-06 21:41:13

wielkie dzieki za schematy!!
ale jeszcze jedno pytanie czy typ ke-jetronica w mk3 jest taki sam jak w mk4??
bo mam tych schematow juz trzy i kazdy jest inny
2009-05-04 22:01
  
 
 2007-05-04 18:52:48

Może coś pomogę...

Uwaga - bardzo duży rozmiar jpegów.









-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2007-05-03 22:43:29

czemu porobic foty??
2009-05-04 22:01
  
 
 2007-05-03 22:41:49

zrób zdjęcia tego co masz,
 
  
 
 2007-05-03 22:08:31

juz wyjasniam:
1.nie wiem co dokladnie odcina.manometr przed rozdzielaczem pokazuje caly czas 6 barow takze obstawilbym zaplon.ale jak jest wypiety regulator cisnienia to zaplon wycina przy 6,5 tys
2.czujnik polorzenia przepustnicy jest dobrze ustawiony
3.turbo laduje
4.prawdopodobnie cos podlaczylem nie tak.dlatego przydalby mi sie schemat elektyczny zebym byl pewny
2009-05-04 22:01
  
 
 2007-05-03 20:41:56

w sumie to za wiele informacji nie podałeś...
1. nie wkręca się? tzn co? odcina zapłon czy zdycha?
2. KE działa w ten sposób że paliwo idzie non stop, nadwyżki wracają do baku... najczęściej system przelewa paliwo a nie daje za mało. i na wolnych ledwo gada
3. czujnik położenia przepustnicy masz dobrze ustawiony?
4. nie ma mocy bo może turbina nie ładuje?

napisz coś więcej albo najlepiej zrób fotki tego co i jak masz podłączone

P.S. system działa na zasadzie opornika połączonego z klapą spiętrzająca, kilku gumek regulujących ciśnienie i czujnika położenia przepustnicy, ECU określa maksymalne doładowanie, komputer zapłonowy możesz nawet odłączyć...

[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2007-05-03 20:45:27 ]
 
  
 
 2007-05-03 20:17:25

jak wyponiesz regulator to sie wkreca juz na 6 tys i nie ma mocy czy tylko ekko sie poprawia?
mzoę cos zle podlłączyłęś
jeżdziłęś wcześniej na tym silniko choc troche?>?

-----------------
3x RST :D 89/89/90
2x Fiesta mk1 1.1:) +lpg:)
1x mk7 1,8 zetec + LPG [sprzedam]
2010-07-14 22:28
  
 
 2007-05-03 19:11:38

Cytat:
2007-05-03 19:05:54, WilK pisze:
Jeden pies Mechanika jest prawie ta sama Ale fakt - to KE-Jet - "jelektronicznyj"


prawie tu jednak robi róznice

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2023-02-24 22:40
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM