2007-11-22 22:04:50
Wszystko wygląda dość normalnie to znaczy typowe niedomaganie.
Wszystko co robisz koncentruje sie na wzrości poboru prądu i w wyniku tego te objawy.
Jeżeli alternator stawia wyraźny opór silnikowi to znaczy że alternator pracuje ciężko (to dobrze) i że pasek napiety i nie ma poślizgów.
Pozostaje alternator i ściśle z nim związany akumulator.
Jeżeli akumulator słaby, stary, zasiarczony to tez takie objawy mogą wystapić.
Pierwsze to sprawdzić napięcie ładowania.
Drugie sprawdzić opory połączeń (wszystkich): z masą (korozja) klemy (śniedź) itp.
Jak już wszystko będzie sprawdzone to może na końcu alternator i jak już to pierwsze szczotki, później reszta.
Grunt to nie wchodzić w niepotrzebne koszty i zacząć od najprostrzych, niepozornych rzeczy utrudniających przepływ prądu - styki, klemy, połączenia, przewody.