| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Seba Sympatyk FEFK
Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-07 19:49:07 Cytat:
| 2008-01-07 19:38:51, pytlar pisze:
no to powodzenia w takiej mieszance gdzie dasz tyle powietrza bez zwiekszania dawki paliwa:] jak by tak sie dalo to juz bym dawno mial 2bary doladowania ale niestety juz przy 1,2 bara bez zwiekszenia dawki paliwa tloki z mojego silniczka poplynely by sobie ze spalinami przez turbafke paliwo ma za zadanie takze troche obnizac temperatuje i conieco smarowac:] moc nie bierze sie z samego powietrza!! wszystko musi byc elegancko i idealnie dobrane!! dlaczego chiptuningi profesjonalne sa takie drogie?? bo trzeba miec niemala wiedze i porzadny sprzet zeby ustawic konkretny samochod!! to nie polonezy ze krecisz srobką i na oko jak sie uda
|
|
Ale ta dmuchawka od malacza nawet 0,2 bar nie wytworzy,wiec spokojnie ----------------- Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650 |
2023-01-29 01:17 | |
pytlar Sympatyk FEFK
Chrysler Aspen Prabuty | 2008-01-07 19:38:51 Cytat:
| 2008-01-06 20:59:41, dulin7 pisze:
Hm autor aukcji napisal ze moc silnika zalezy od powietrza i jak damy go wiecej to moc wzrosnie no to moze damy go tyle zeby miec z 2 litrow 300km przy spalaniu 10l/100km??? przeciez wystarczy dac wiecej powietrza!! druga szkola to dac wiecej paliwa i montuja na przeplywce rezystory oszukujace kompa heh smiac mi sie chce. powtorze to co przeczytasz na KAZDEJ pozadnej stronie tuningowej tuning silnika to droga sprawa i nie moze byc traktowana jako zamontowanie turbo i cieszenei sie nie wiadomo jakim przyspieszeneim bo tak nie jest.
|
|
no to powodzenia w takiej mieszance gdzie dasz tyle powietrza bez zwiekszania dawki paliwa:] jak by tak sie dalo to juz bym dawno mial 2bary doladowania ale niestety juz przy 1,2 bara bez zwiekszenia dawki paliwa tloki z mojego silniczka poplynely by sobie ze spalinami przez turbafke
paliwo ma za zadanie takze troche obnizac temperatuje i conieco smarowac:] moc nie bierze sie z samego powietrza!! wszystko musi byc elegancko i idealnie dobrane!! dlaczego chiptuningi profesjonalne sa takie drogie?? bo trzeba miec niemala wiedze i porzadny sprzet zeby ustawic konkretny samochod!! to nie polonezy ze krecisz srobką i na oko jak sie uda ----------------- Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.
...:: FEFK # 950 ::...
najladniejszy nieEscort 2007 |
2023-05-30 15:12 | |
Wojo
Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-01-07 19:31:50 Niewile mu to wdmuchnie, powietrza dostaje tyle ile sobie dawkuje, a wraz ze wzrostem ilości podawanego powietrza trzeba by wysterować resztę, bo samym powietrzem niewiele zdziałasz. No i jeszcze trzeba by szybciej opróżnić cylindry. Ale przy takim "doładowaniu" pewnie nie będzie to mieć większego znaczenia. Takie jest moje, nieprofesjonalne zdanie . Mógłbym spróbować, ale nie za tyle kasy.
----------------- www.faveo.com.pl |
2013-09-13 14:35 | |
DriF
41-250 Czeladż | 2008-01-07 19:19:15 Cytat:
| 2008-01-07 12:04:58, Janek-S pisze:
Widzę, panowie, że zabieracie sie do tematu "od końca". Nie znam się na kompresorach samochodowych, ale nawet dla laika jakim jestem najważniejsze jest pytanie czy ta "turbinka" będzie podawała więcej powietrza niż normalnie zasysa silnik Proponowałbym najpierw teoretycznie wyliczyć wydatek powietrza jaki jest potrzebny do normalnej pracy silnika przy dużym obciążeniu, a następnie szukałbym kompresora, który zapewniłby dostarczenie większej porcji powietrza. Teoretycznie jak wpakujesz wiatraczek, który podaje mniej powietrza do silnika będziesz miał efekt odwrotny do pożądanego, bo będzie to jeszcze jedna przeszkoda na drodze swobodnie wpadającego powietrza.
|
|
Teoretycznie może i tak ale po paczmy z tej Perspektywy Silnik zasysa tyle powietrza ile mu wpadnie a u mnie powiem że duża Średnica dolotu nie jest w Seryjnym Dolocie 18
To tak na chłopski Rozum Wpada mu tyle ile zdąży wpaść przez Maskownice i tyle co sam pociągnie
a elektryczna Dmuchawa sądze że coś mu pomoże niż za szkodzi .....
Zresztą Włożę to się Sam Przekonam i tyle
są ludzie i za i przeciw
a ja zrobię Próbę / Tego Cacka i Tyle ----------------- |
2013-07-21 21:47 | |
Janek-S Sympatyk FEFK
W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2008-01-07 12:04:58 Widzę, panowie, że zabieracie sie do tematu "od końca".
Nie znam się na kompresorach samochodowych, ale nawet dla laika jakim jestem najważniejsze jest pytanie czy ta "turbinka" będzie podawała więcej powietrza niż normalnie zasysa silnik Proponowałbym najpierw teoretycznie wyliczyć wydatek powietrza jaki jest potrzebny do normalnej pracy silnika przy dużym obciążeniu, a następnie szukałbym kompresora, który zapewniłby dostarczenie większej porcji powietrza.
Teoretycznie jak wpakujesz wiatraczek, który podaje mniej powietrza do silnika będziesz miał efekt odwrotny do pożądanego, bo będzie to jeszcze jedna przeszkoda na drodze swobodnie wpadającego powietrza. ----------------- |
2024-12-31 14:29 | |
POMPA
ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-01-07 11:33:59
bylem w tej firmie kilka razy bo mam nie daleko a nawet niewiedzialem ze takie cosik robia ----------------- Najładniejszy Escort FEFK Roku 2007-MK4
FEFK #2441 |
2013-07-21 04:18 | |
DriF
41-250 Czeladż | 2008-01-07 10:19:27 Nie biega tutaj o Kłócenie się na Forum
Lecz o Posty w Temacie
Czyli czy coś to Pomoże Silnikowi czy za szkodzi
Moje zdanie jest takie że ja i tak czy siak to włożę do Forda
mojego nie twierdze jednak że ten z Allegro tylko zwykły Wentylator
z silnikiem od wentylatora chłodnicy
ktoś mi wykona Obudowę mam już nagrany ten Temat
i sam na własnej skurzę się przekonam o jego działaniu
Jak to mówią nie zobaczysz nie uwierzysz ja wychodzę tego samego Zdania
Zdam relacje po montażu
wszystko teraz zależy od pewnego Pana
czyli na kiedy zrobi mi Obudowę do tego Wentylatora
----------------- |
2013-07-21 21:47 | |
Gina_Montana
Katowice | 2008-01-07 08:46:10 Cytat:
| 2008-01-06 20:59:41, dulin7 pisze:
A motyw z kopiowaniem tekstu przez gina montana juz raz doswiadczylem (kiedy wkleil tekst z samouczka Pana Grabowskiego dotyczacy kolektorow wydechowych) sluchaj jhak to wlkejasz zywcem to napisz skad to jest bo to zwykla kradziez praw autorskich!!! jak czytasz to chyba potrafisz to zinterpretowac i napisac swiomi slowami ??? bo tak to kazdy moze radami sypac przepisze pol ksiazki o turbo i powiem ze to moje i beda mnie podziwiac?? troche nie tak co?? Pozdrawiam!!!
|
|
kolego nie wiem z czym do mnie pijesz ze strony grabowskiego skopiowalem wzor na policzenie kolektora (Ty rozumiem swietnie znasz go na pamiec ...) , ktory nie ma zadnych praw autorskich, bo nie jest to jego wymysl, tylko ogolnie znany to jak wpisuje gdzies twierdzenie Pitagorasa to tez mam dopisac klauzule o prawach autorskich ? zadnego tekstu z jego ani innych stron nie kopiuje, wiec moze najpierw sprobuj czytac ze zrozumieniem, a pozniej wysnuwaj takie oskarzenia. pozdro
[ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2008-01-07 08:49:54 ] |
2008-01-30 22:24 | |
dulin7 Sympatyk FEFK
Nowe Miasto Lubawskie | 2008-01-06 20:59:41 Hm autor aukcji napisal ze moc silnika zalezy od powietrza i jak damy go wiecej to moc wzrosnie no to moze damy go tyle zeby miec z 2 litrow 300km przy spalaniu 10l/100km??? przeciez wystarczy dac wiecej powietrza!! druga szkola to dac wiecej paliwa i montuja na przeplywce rezystory oszukujace kompa heh smiac mi sie chce. powtorze to co przeczytasz na KAZDEJ pozadnej stronie tuningowej tuning silnika to droga sprawa i nie moze byc traktowana jako zamontowanie turbo i cieszenei sie nie wiadomo jakim przyspieszeneim bo tak nie jest.
A motyw z kopiowaniem tekstu przez gina montana juz raz doswiadczylem (kiedy wkleil tekst z samouczka Pana Grabowskiego dotyczacy kolektorow wydechowych) sluchaj jhak to wlkejasz zywcem to napisz skad to jest bo to zwykla kradziez praw autorskich!!! jak czytasz to chyba potrafisz to zinterpretowac i napisac swiomi slowami ??? bo tak to kazdy moze radami sypac przepisze pol ksiazki o turbo i powiem ze to moje i beda mnie podziwiac?? troche nie tak co??
Pozdrawiam!!! ----------------- ....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :) |
2018-09-30 07:38 | |
cuda
Legnica | 2008-01-06 20:28:22 witam
na wstepie sugerowalbym zmiane tytulu watku na "kompresor elektryczny" bo turbo odnosi sie do turbin gazowych czyli zasilanych gazami (np. wylotowymi z silnika). jesli chodzi o kompresor elektrychny to slyszalem ze to podobno bardzo fajna sprawa ale kosztowna. podobno jest stosowany w mercedesach (tak slyszalem ale nie dam sobie glowy uciac bo nigdy mietka z kompresorem pod maska nie ogladalem). znalazlem takie dwie stronki:
kompresor el w alfie 2,5 v6
o doladowaniu silnikow
pozdrawiam
|
2012-05-31 09:11 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|