2008-01-06 22:32:34
Witam, ja także mam problem z 1,4 na 1pkt wtrysku, otóż mój problem wygląda następująco:
podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło obroty do momentu zatrzymania utrzymują się na 2000, po zatrzymaniu opadają do 1000, przy redukcji z 3 na 2 bieg szarpnie autem, tak jakby się zadławił i po szarpnięciu jest już ok, natomiast przy zmianie biegów na wyższe (np z 2 na 3 i z 3 na 4 przy obrotach 2500 czuć jakby tez się czymś zadławił(zamulił), również przy zmianie z 4 na 5 jest to samo, powyżej 3000obrotów nie czuć tego przymulenia)
dodatkowo zaczął mi palić chyba z 15litrów. najczęsciej te obiawy nasilają sie gdy tempreatura jest poniżej zera stopni ale gdy jest na "plusie" też potrafi odwinąc taki numer lecz mniej pali.
Jezdziłem do wczoraj bez termostatu a po założeniu nowego nie moiałem okazji sprawdzić czy jest jakaś różnica.
Jeżeli ktoś kiedyś spotkał sie z czymś podobnym to proszę o pomoc bo powoli zaczynam już bankrutować na tankowaniu
Z góry dziękuję za pomoc
POZDRAWIAM
-----------------
Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić - jednak zostałem z tymi co zostali...
13.08.2011 Spoczywaj w Spokoju ... †