| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
smallsize Escort Driver
Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-10-07 21:08:26 czekam na wiecej ----------------- FEFK #2497
Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008- |
2024-12-29 16:54 | |
qrba Sympatyk FEFK
rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 20:53:29 Panowie- Pań nie widać
dziekuje bardzo za całe mnóstwo twórczych , krrytycznych i tych całkiem bez sensu uwag.
pojawiły się sugestie żeby pokazać wiecej - no ale żeby tak od razu ...nie
bawimy się dalej
następny post w prrzygotowaniu - zachęcam do śledzenia - i czekam na wpisy ....merytoryczne ----wysokiej klasy specjalistommm i fachowcommmm o wielkim doświadczeniuuu- dziekujemy - to zbyt błache aby się tym zajmowali.
raz jeszcze dziekuje.
|
2023-01-08 10:19 | |
qrba Sympatyk FEFK
rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 20:28:37 Cytat:
| 2011-10-07 14:30:42, surec pisze:
Pytam, bo też siem przymierzam do E36, ale z profili alu, i w Inventorze. Podobna konstrukcja, ale ja mam mniej miejsca w komorze. Można także dać wyższe kominy na kielichach, gorzej wygląda, ale spada obciążenie.
|
|
szukaj profila zamknietego o przekroju jajowatym najlepiej z PA 47 lub podobnego -
invertera nie znam - ale ma modół obliczeniowy to na pewno sdasz rade
powodzenia
|
2023-01-08 10:19 | |
bzikol Sympatyk FEFK
MMK IV Warszawa | 2011-10-07 18:56:52 [quote]
2011-10-07 12:46:42, surec pisze:
1. Jak symulujesz obciążenie w Solidzie (skąd bierzesz wartości i kierunki obciążenia)? 2. Sztywność porównujesz z jakim profilem alu czy stalowym? Taki sam jak laminat? Grubości ścianek te same? 3. Sklejasz dwie połówki "odlewu" ze sobą i razem z alu i to uwzględnia Solid w obliczeniach? Mi osobiście się nie widzi kształt obły, wolę profile kanciaste: KLIK Ale oczywiście każdy ma inny gust. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-10-07 12:57:17 ]
[/quote
tam w środku to powinni zrobić ożebrowanie środkowe w kształcie napisu BMW było by bardziej "markowo"
----------------- Tomek alias bzikol
FEFK #966 |
2020-08-10 09:49 | |
smallsize Escort Driver
Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-10-07 15:57:29 Cytat:
| 2011-10-07 13:06:40, qrba pisze:
smallsize - i ty przeciwko mnie Brutusie?
|
|
no niestety
dokoncz to i pokaz jak juz bedzie tak jak ma byc. na teraz bym tego do siebie nie zalozyl.
kiedy sie na spocie pokazesz?
p.s. prv
----------------- FEFK #2497
Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008- [ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2011-10-07 15:59:19 ] |
2024-12-29 16:54 | |
surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2011-10-07 14:30:42 Pytam, bo też siem przymierzam do E36, ale z profili alu, i w Inventorze. Podobna konstrukcja, ale ja mam mniej miejsca w komorze.
Można także dać wyższe kominy na kielichach, gorzej wygląda, ale spada obciążenie. |
2024-07-06 23:09 | |
qrba Sympatyk FEFK
rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 13:52:15 Cytat:
| 2011-10-07 13:40:29, surec pisze:
Obciążenie symulujesz dokładnie w osi rozpórki? Dodam, że rurkę (lub cokolwiek węższego) można poprowadzić bardziej prosto i z mniejszym odsadzeniem od kielicha, co powoduje mniejszy moment gnący, a ten dokładnie wpływa na sztywność. Czyli Solid pozwala na symulację klejonych części?
|
|
tak masz racje
wiadomo ze rurka będąca rpostym kawałkiem bedzie x razy bardziej usztywniała karoserie niż wygięty kawałek który bedzie działał jak sprezyna - mimo wszystko i tak lepiej niż bez
geometrie wzorca ściągnąłem z oryginału - miałem jakis tki złom w garazu,
- naprezenie nie przez srodek - byłoby bez sensu - tylko w osi mocowania
- uzywam ST1 w Femapie mozesz take rozwiazanie zapisac - ale - ja tego nie zrobiłem, bo to nie apteka i bardziej chodz mi o idee - poziom bezpieczeństwa 1,75 i wystarczy |
2023-01-08 10:19 | |
surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2011-10-07 13:40:29 Cytat:
| 2011-10-07 13:19:43, qrba pisze:
kieronekk obciążenia jest oczywisty ... jedno mocowanie uziemiasz do drugiego dołączasz obciążenie zaczynasz od 2kN i lecisz w góre, doszedłem do 10kN jako odniesienie uzyłem rozporki stalowej fi 30 i ogladasz w femapie - kompozyt epoxy vacum wegiel - kanapka -klejenie
|
|
Obciążenie symulujesz dokładnie w osi rozpórki?
Dodam, że rurkę (lub cokolwiek węższego) można poprowadzić bardziej prosto i z mniejszym odsadzeniem od kielicha, co powoduje mniejszy moment gnący, a ten dokładnie wpływa na sztywność.
Czyli Solid pozwala na symulację klejonych części? |
2024-07-06 23:09 | |
shadk-k Sympatyk FEFK
mkV Ghia Kędzierzyn-Koźle | 2011-10-07 13:31:04 nie sluchaj innych, Twoje auto ma sie podobac i służyc tylko i wyłącznie Tobie
wizualnym majstersztykiem to nie jest ale wytrzymałościowo powinno być ok. |
2020-12-15 00:38 | |
qrba Sympatyk FEFK
rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 13:19:43 Cytat:
| 2011-10-07 12:46:42, surec pisze:
1. Jak symulujesz obciążenie w Solidzie (skąd bierzesz wartości i kierunki obciążenia)? 2. Sztywność porównujesz z jakim profilem alu czy stalowym? Taki sam jak laminat? Grubości ścianek te same? 3. Sklejasz dwie połówki "odlewu" ze sobą i razem z alu i to uwzględnia Solid w obliczeniach? Mi osobiście się nie widzi kształt obły, wolę profile kanciaste: KLIK Ale oczywiście każdy ma inny gust. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-10-07 12:57:17 ]
|
|
kieronekk obciążenia jest oczywisty ...
jedno mocowanie uziemiasz do drugiego dołączasz obciążenie
zaczynasz od 2kN i lecisz w góre, doszedłem do 10kN
jako odniesienie uzyłem rozporki stalowej fi 30 i ogladasz w femapie
- kompozyt epoxy vacum wegiel
- kanapka
-klejenie
|
2023-01-08 10:19 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|