Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[qrba] Nowa rozpórka w RS 2000 - prototyp

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2011-10-07 21:08:26

czekam na wiecej

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
2024-12-29 16:54
  
 
 2011-10-07 20:53:29

Panowie- Pań nie widać
dziekuje bardzo za całe mnóstwo twórczych , krrytycznych i tych całkiem bez sensu uwag.
pojawiły się sugestie żeby pokazać wiecej - no ale żeby tak od razu ...nie
bawimy się dalej
następny post w prrzygotowaniu - zachęcam do śledzenia - i czekam na wpisy ....merytoryczne ----wysokiej klasy specjalistommm i fachowcommmm o wielkim doświadczeniuuu- dziekujemy - to zbyt błache aby się tym zajmowali.
raz jeszcze dziekuje.


2023-01-08 10:19
  
 
 2011-10-07 20:28:37

Cytat:
2011-10-07 14:30:42, surec pisze:
Pytam, bo też siem przymierzam do E36, ale z profili alu, i w Inventorze. Podobna konstrukcja, ale ja mam mniej miejsca w komorze. Można także dać wyższe kominy na kielichach, gorzej wygląda, ale spada obciążenie.


szukaj profila zamknietego o przekroju jajowatym najlepiej z PA 47 lub podobnego -
invertera nie znam - ale ma modół obliczeniowy to na pewno sdasz rade
powodzenia
2023-01-08 10:19
  
 
 2011-10-07 18:56:52

[quote]
2011-10-07 12:46:42, surec pisze:
1. Jak symulujesz obciążenie w Solidzie (skąd bierzesz wartości i kierunki obciążenia)? 2. Sztywność porównujesz z jakim profilem alu czy stalowym? Taki sam jak laminat? Grubości ścianek te same? 3. Sklejasz dwie połówki "odlewu" ze sobą i razem z alu i to uwzględnia Solid w obliczeniach? Mi osobiście się nie widzi kształt obły, wolę profile kanciaste: KLIK Ale oczywiście każdy ma inny gust. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-10-07 12:57:17 ]
[/quote

tam w środku to powinni zrobić ożebrowanie środkowe w kształcie napisu BMW było by bardziej "markowo"



-----------------
Tomek alias bzikol
FEFK #966
2020-08-10 09:49
  
 
 2011-10-07 15:57:29

Cytat:
2011-10-07 13:06:40, qrba pisze:
smallsize - i ty przeciwko mnie Brutusie?




no niestety

dokoncz to i pokaz jak juz bedzie tak jak ma byc. na teraz bym tego do siebie nie zalozyl.

kiedy sie na spocie pokazesz?

p.s. prv


-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2011-10-07 15:59:19 ]
2024-12-29 16:54
  
 
 2011-10-07 14:30:42

Pytam, bo też siem przymierzam do E36, ale z profili alu, i w Inventorze. Podobna konstrukcja, ale ja mam mniej miejsca w komorze.
Można także dać wyższe kominy na kielichach, gorzej wygląda, ale spada obciążenie.
2024-07-06 23:09
  
 
 2011-10-07 13:52:15

Cytat:
2011-10-07 13:40:29, surec pisze:
Obciążenie symulujesz dokładnie w osi rozpórki? Dodam, że rurkę (lub cokolwiek węższego) można poprowadzić bardziej prosto i z mniejszym odsadzeniem od kielicha, co powoduje mniejszy moment gnący, a ten dokładnie wpływa na sztywność. Czyli Solid pozwala na symulację klejonych części?


tak masz racje
wiadomo ze rurka będąca rpostym kawałkiem bedzie x razy bardziej usztywniała karoserie niż wygięty kawałek który bedzie działał jak sprezyna - mimo wszystko i tak lepiej niż bez
geometrie wzorca ściągnąłem z oryginału - miałem jakis tki złom w garazu,
- naprezenie nie przez srodek - byłoby bez sensu - tylko w osi mocowania
- uzywam ST1 w Femapie mozesz take rozwiazanie zapisac - ale - ja tego nie zrobiłem, bo to nie apteka i bardziej chodz mi o idee - poziom bezpieczeństwa 1,75 i wystarczy
2023-01-08 10:19
  
 
 2011-10-07 13:40:29

Cytat:
2011-10-07 13:19:43, qrba pisze:
kieronekk obciążenia jest oczywisty ... jedno mocowanie uziemiasz do drugiego dołączasz obciążenie zaczynasz od 2kN i lecisz w góre, doszedłem do 10kN jako odniesienie uzyłem rozporki stalowej fi 30 i ogladasz w femapie - kompozyt epoxy vacum wegiel - kanapka -klejenie


Obciążenie symulujesz dokładnie w osi rozpórki?
Dodam, że rurkę (lub cokolwiek węższego) można poprowadzić bardziej prosto i z mniejszym odsadzeniem od kielicha, co powoduje mniejszy moment gnący, a ten dokładnie wpływa na sztywność.
Czyli Solid pozwala na symulację klejonych części?
2024-07-06 23:09
  
 
 2011-10-07 13:31:04

nie sluchaj innych, Twoje auto ma sie podobac i służyc tylko i wyłącznie Tobie

wizualnym majstersztykiem to nie jest ale wytrzymałościowo powinno być ok.
2020-12-15 00:38
  
 
 2011-10-07 13:19:43

Cytat:
2011-10-07 12:46:42, surec pisze:
1. Jak symulujesz obciążenie w Solidzie (skąd bierzesz wartości i kierunki obciążenia)? 2. Sztywność porównujesz z jakim profilem alu czy stalowym? Taki sam jak laminat? Grubości ścianek te same? 3. Sklejasz dwie połówki "odlewu" ze sobą i razem z alu i to uwzględnia Solid w obliczeniach? Mi osobiście się nie widzi kształt obły, wolę profile kanciaste: KLIK Ale oczywiście każdy ma inny gust. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-10-07 12:57:17 ]


kieronekk obciążenia jest oczywisty ...
jedno mocowanie uziemiasz do drugiego dołączasz obciążenie
zaczynasz od 2kN i lecisz w góre, doszedłem do 10kN
jako odniesienie uzyłem rozporki stalowej fi 30 i ogladasz w femapie
- kompozyt epoxy vacum wegiel
- kanapka
-klejenie
2023-01-08 10:19
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM