| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
sztos
126p Warszawa | 2007-05-06 23:35:48 Witam mam takie pytanie apropos krotkiej skrzyni. lezy w garazu u mnie po remon ie krotka skrzynia (3,4) zastanawiam sie nad tym zeby zamienic 4 bieg krotki na seryjny.
jak mam 150 km dojazdowek to wsciec sie mozna jadac 60 km/h i 4 tys obr/min
Czy ktos cos takiego juz robil? jak to pracuje? czy wogole ma sens.
Pytam bo jak dotad 4 bieg wrzucilem tylko 2 razy na kajtkach. |
2016-04-14 15:33 | |
bart322 F&F Sympatyk
Jeep i passeratti Kobielice | 2007-05-07 07:41:17 Bez interwencji tokarza sie nie obedzie, bo jak na choinke zapodasz IV-ke?
W/g mnie bez sensu, lepiej juz zmienic skrzynie na krotkie 2,3 albo serie, bo sama krotka 3 to tak jakos dziwnie by sie jezdzilo. |
2024-11-22 08:19 | |
sztos
126p Warszawa | 2007-05-07 09:23:28 ja wiem ze nie jest to normalne, ale ja czworka bylaby tylko na dojazdy, bo trojke o wiele czesciej wrzucam niz 4, ktora mozna powiedziec ze wogole.
Ja wiem ze bez tokarza to sie nie obejdzie. Ja tylko pytam czy to nie bedzie takiej sytuacji ze 3 bede musial dociagnac do 6 tys obr/min zeby po wbiciu 4 bylo 1500. |
2016-04-14 15:33 | |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2007-05-07 12:22:02 pewnie bedzie cos w tym stylu, bo 3 nie jest wiele dłuzsze niz 2. |
2023-02-09 23:20 | |
sztos
126p Warszawa | 2007-05-08 03:08:43 ale czy ktos juz cos takiego testowal? |
2016-04-14 15:33 | |
snail F&F Sympatyk
126 Sosnowiec | 2007-05-08 08:14:41 jakbyś dokręcił na dwójce do 6000 rpm to na czwórce miałbyś już 2500rpm, trójka a grupowa nie jest tak dużo krótsza w stosunku do serii jak np czwórka i przy tych 6000 było by około 3500 teoretycznie, bo obrotny spadną pewnie, ale w stosunku do serii będą to obroty mniejsze jakieś 500-1000 to max
więc niechodzi tu o obroty ale przejście z krótkiej 3 na serie 4 to będzie wielka kupa (w seryjnej skrzyni to już jest kupa )
----------------- obraczka.net[ wiadomość edytowana przez: snail dnia 2007-05-08 08:17:09 ] |
2009-07-09 22:02 | |
sztos
126p Warszawa | 2007-05-08 18:16:36 wiem ze bylaby kupa, ale na odcinkach wogole nie uzywam 4. uzywalbym jej tylko na dojazdowkach.
Dzisiaj dowiadywalem sie o koszty i chyba zrezygnuje z tego pomyslu, choc wydaje mi sei ze nie jest on glupi, tylko nie warty tego w stosunku do ilosci razy kiedy wrzucam trojke |
2016-04-14 15:33 | |
Art126 F&F Sympatyk
Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2007-05-08 21:58:07 Moim zdaniem 3,4 to jakiś fanatyzm.
Najwązniejsze przecież jest 2,3 krótkie i 4 na dojazdówki .
3,4 do rallycrosu jest a nie do kjsów. |
2014-06-12 22:36 | |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2007-05-08 22:02:19 w takim razie u nas KJS w połowie próby mają 'dojazdówke'. bo własnie tam czesto zapinam 4. |
2023-02-09 23:20 | |
Art126 F&F Sympatyk
Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2007-05-08 22:04:00 Kazdy sobie moze przeliczyc ile zyska na tym zapieciu czwórki na chwile a ile będzie się meczył z dojazdem gdziekolwiek . |
2014-06-12 22:36 | |
Lapek_Gdansk F&F Sympatyk
Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-05-08 22:16:49 Jakies dziwne te KJSy macie bo u nas jak Pit juz mowil 4-ka w krotkiej skrzyni sie bardzo przydaje
Nie wiem tylko jakie wtedy sa predkosci bo nie mam linki w predkosciomierzu juz dawno, ale generalnie na 4 odcinki jakie sie u nas jezdzi, to czworeczka sie przydaje na 2
A co do samego pomyslu... krotka skrzynia 3,4 to pewnie Kaluza na prostych zebach, powiedz, jak bys chcial tam wrzucic seryjna czworke na krzywych? Nowa dorobic??
Lapek |
2015-02-03 12:30 | |
Art126 F&F Sympatyk
Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2007-05-08 22:47:36 Sztos sprzedaj krótką 3,4 i kup 2,3 krótkie, tak będzie najprościej.
|
2014-06-12 22:36 | |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :)
Kraków | 2007-05-08 22:50:51 co to za skrzynia 2,3?? i 4 seryjna? jaki jest sens stosowac taka skrzynie? ----------------- www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com |
2012-12-29 16:45 | |
mateuszc F&F MEMBER
126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-05-08 22:52:04 po co wam jeszcze krótsza 2?? ----------------- |
2022-02-27 00:21 | |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2007-05-08 22:55:29 dokładnie, to jest bezsensu.
Na KJS optymalne jest krótkie 3,4. |
2023-02-09 23:20 | |
Art126 F&F Sympatyk
Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2007-05-09 00:10:36 Na dwójce seryjnej brakuje mocy aby zrobić np nawrót, liczy się to jak wychodzisz z zakrętu nawrotu. Nikogo nie mam zamiaru zmuszac do takich skrzyn, dla głuchoniemych polecam 4 krótkie |
2014-06-12 22:36 | |
Lapek_Gdansk F&F Sympatyk
Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-05-09 00:22:07 NO tu sie zgodze, przy nawrotach krotsza 2 by sie przydala, na cale szczescie u nas ich prawie nie ma, a tam gdzie sa wbijam 1 |
2015-02-03 12:30 | |
MikeVTi F&F Sympatyk
zielona rally żaba Dulowa | 2007-05-09 00:29:09 a ja popieram Art126 z tym 2,3 krotkim. mam takowy wynalazek i na kjsy w sam raz. ale to wszystko zalezy od specyfiki proby bo jak widze chlopaki na pomorzu to maja odcinki specjalne a nie kjsy oczywiscie zazdorszcze po cichu ;p ----------------- WWW. MDUDA . PL
KLIP SEZON 2007/2008 !!!!! :)))) |
2013-03-31 09:11 | |
sztos
126p Warszawa | 2007-05-09 15:33:18 u nas czworka wogole sie nei przydaje a 3 rzadko kiedy. dlatego sie zastanwiam nad tym.
Natomiast krotkie 2 ma swoje plusy i minusy. Plus jest taki ze rzeczywiscie przy nawrotach jest o wiele lepiej, natomaist charakterystyka 2 seryjnej jest rowniez taka ze idealnie pasuje i wiekszosc prob przejzezdzam na samej 2 nie msuzac wbijac trojki. Gdyby byla krotka to 3 musialbym o wiele czesciej wpinac na "ostanie" 50 m przed nawrotem (przyklad). natomaist jest na tyle krotka ze malacz jednak przyspiesza.
|
2016-04-14 15:33 | |
kobzacz F&F Sympatyk
Fiat 126 FL Wrocław | 2007-05-13 23:34:52 Cytat:
| 2007-05-09 00:29:09, MikeVTi pisze:
a ja popieram Art126 z tym 2,3 krotkim. mam takowy wynalazek i na kjsy w sam raz. ale to wszystko zalezy od specyfiki proby bo jak widze chlopaki na pomorzu to maja odcinki specjalne a nie kjsy oczywiscie zazdorszcze po cichu ;p
|
|
Podaj prosze przelozenia poszczegolnych biegow w swojej skrzyni. ----------------- Kob-Woj® Tuning Cellar™ |
2017-06-28 10:28 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|