2008-07-21 21:25:01
Powiem ci tak jak powiedział mi gość który coś na ten temat wie.
Reperaturkę (o ile ją dostaniesz) jest trudniej wstawić niż zrekonstruować stare od podstaw z profila zamkniętego. Podłużnica jest zgrzewana z podłogą i każdy zgrzew trzeba rozwiercać aby wywalić starą potem pospawać braki w podłodze bo napewno są. A następnie wstawić reperaturki. Niestety nikt ci ich nie połączy z podłogą zgrzewem. A materiał z jakiego są produkowane nie wytrzyma dwóch sezonów. Po co komplikować sobie życie i komuś kto ma to naprawiać.
Za rekonstrukcję dwóch podłużnic z ocynkowanego profila o grubszych ściankach niż orginał, podłogi (pod podłużnicami), konserwację profili od środka i na zewnątrz 200zł/sztuka to chyba nie drogo?
-----------------
Sercem w Fordzie
Tyłkiem w Subaru.