2008-11-23 10:37:32
Hej, Gigi!
Fajna fotorelacja. Za to lubię to forum - można znaleźć rzeczy niedostępne nigdzie indziej!
Zastanawiam się nad naprawą mechanizmu zmiany biegów, gdyż czasami mam problem z płynnym wrzuceniem biegu 1 i R.
Wlazłem ostatnio pod auto i zobaczyłem że mam pękniętą w miejscu mocowania śruby pokrywę mechanizmu oraz w miarę luźno chodzi drążek jak go chwyciłem ręką.
Może ktoś z forumowiczuff odpowie na dręczące mnie pytania:
1) Czy w przypadku opisanym powyżej należy zmieniać cały mechanizm czy tylko części plastikowe?
2) Czy można kupić gotowy zestaw naprawczy orginalny lub wysokiej jakości?
3) Ile kosztuje taki zestawik?
4) Czy do wymiany/naprawy potrzebne jest coś więcej niż kanał i standardowe narzędzia?
5) Czy aby wymienić plastikowe części będę musiał wyjmować drążki i lewar?
6) Czy to prawda, że trzeba demontować środkową część rury wydechowej, żeby się dobrać do mechanizmu (w instrukcji escorta tak jest napisane)?
7) Ile krzyknie mechanik za w/w naprawę?
Dzięki za odp. Ale się rozpisałem