Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Brak napiecia na pompie paliwa. HELP!!!

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-11-23 15:37:21

już pisałem ale się znów powtórzę. Sprawdź ciśnienie na regulatorze. Może być za niskie i podaje odpowiedniego ciśnienia.
2011-04-07 19:23
  
 
 2008-11-23 12:43:45

Cytat:
2008-11-23 12:39:10, przemkowal pisze:
Bezpiecznik niekoniecznie padł sam od siebie. Poszukaj jakichś łączeń przewodów od pompy paliwa. Może zaśniedziały styki.


bespiecznik byl slabszy bo byl 15A a teraz wlozylem 20A. tezraz pompa dziala tylko te nierowne obroty na benzynie powtórze sie teraz: wymienilem regulator cisnienia paliwa. czy trzeba to jakos recznie ustawiac?

-----------------
Był Maluszek, Escorcik, Punciaczek, a są Vectra b i Mondeo mk4 :) Powrót do Forda ucieszył :D
2018-01-09 22:38
  
 
 2008-11-23 12:39:10

Bezpiecznik niekoniecznie padł sam od siebie. Poszukaj jakichś łączeń przewodów od pompy paliwa. Może zaśniedziały styki.
2011-04-07 19:23
  
 
 2008-11-23 12:21:56

juz wiem czemu nie bylo napiecia. padl bezpiecznik. moj blad ze nie zajrzalem tam najpierw ale dalej nierowno chodzi co to moze jeszcze byc

-----------------
Był Maluszek, Escorcik, Punciaczek, a są Vectra b i Mondeo mk4 :) Powrót do Forda ucieszył :D
2018-01-09 22:38
  
 
 2008-11-22 16:12:53

na sprawdzenie
2009-09-13 10:52
  
 
 2008-11-22 14:57:39

Cytat:
2008-11-22 11:02:55, Dany20 pisze:
Spróbuj kolego do pompy doprowadzic plus z akumulatora na przewod czerwono czarny gruby i mase z aku na gruby brązowy, reszta przewodow to do wskażnika zegarów


ale to tylko na sprawdzenie czy na stale?

-----------------
Był Maluszek, Escorcik, Punciaczek, a są Vectra b i Mondeo mk4 :) Powrót do Forda ucieszył :D
2018-01-09 22:38
  
 
 2008-11-22 11:02:55

Spróbuj kolego do pompy doprowadzic plus z akumulatora na przewod czerwono czarny gruby i mase z aku na gruby brązowy, reszta przewodow to do wskażnika zegarów
2009-09-13 10:52
  
 
 2008-11-21 16:53:11

a wiec tak. wymienilem filtr paliwa, odpalam a tam to samo co wczesniej, okropnie nie rowno chodzi dalej sprawdzalem wtyczke od pompy a wiec wyglada to tak:
*brazowy gruby *brazowo zielony cienki * czarno czerwony gruby
*brazowy cienki *brazowo czarny
taki jest uklad wtyczki
podejrzewam ze brazowe bruby i cienki to (-)
przejscie bylo tylko pomiedzy (-) i brazowo czarnym i napiecie na wlaczonym zaplonie wynosilo 9.0V na reszcie przewodow napiecia brak.
moje pytanie brzmi:
1) od czego jest kazdy z przewodow.
2) jakie napiecia maja byc.
3) dlaczego na pozostalych przewoodach nie ma napiecia, co moze byc przyczyna? Pomozcie bo zima sie zbliza a na samym gazie nie jest dobrze odpalac

-----------------
Był Maluszek, Escorcik, Punciaczek, a są Vectra b i Mondeo mk4 :) Powrót do Forda ucieszył :D
2018-01-09 22:38
  
 
 2008-11-21 13:02:23

Cytat:
2008-11-21 12:44:04, nowypn pisze:
Witam Po pierwsze to odkręć wąż dochodzący do filtra paliwa od zbiornika , wsadź go do bańki i włącz zapłon (na dobrą sprawę to możesz podłączyć manometr i w tym miejscu sprawdzić ciśnienie- potem podłącz go spowrotem na swoje miejsce i odkręć teraz przy listwie i sprawdź tam czy leci tak samo albo manometrem czy jest to samo ciśnienie. Jeżeli ciśnienia są te same i odpowiadają temu co podaje fabryka to znaczy że uszkodzenia trzeba szukać gdzie indziej a konkretnie w regulatorze ciśnienia paliwa na wtrysk. Pozdrawiam


sorrki nie napisalem. wezyk mialem zdjety przed wtryskiem i cisnienie bylo marne. sprobuje przy filtrze jakie bedzie i napisze. dzis chce kupic i wymienic filtr bo ja jeszcze nie wymienialem.

-----------------
Był Maluszek, Escorcik, Punciaczek, a są Vectra b i Mondeo mk4 :) Powrót do Forda ucieszył :D
2018-01-09 22:38
  
 
 2008-11-21 12:44:04

Witam
Po pierwsze to odkręć wąż dochodzący do filtra paliwa od zbiornika , wsadź go do bańki i włącz zapłon (na dobrą sprawę to możesz podłączyć manometr i w tym miejscu sprawdzić ciśnienie- potem podłącz go spowrotem na swoje miejsce i odkręć teraz przy listwie i sprawdź tam czy leci tak samo albo manometrem czy jest to samo ciśnienie. Jeżeli ciśnienia są te same i odpowiadają temu co podaje fabryka to znaczy że uszkodzenia trzeba szukać gdzie indziej a konkretnie w regulatorze ciśnienia paliwa na wtrysk.
Pozdrawiam

-----------------
Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :)
2021-03-23 13:57
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM